یزدفردا سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند اظهار کرد: متهم این پرونده با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرهای استان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به نزاع مسلحانه گروهی اراذل و اوباش در هفته گذشته که منجر به جان باختن شهروند بی گناه زرندی به دلیل اصابت گلوله شد، گفت: قاتل فراری این حادثه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.

رضا یعقوبی عصر ۲۶ مهرماه در تشریح این خبر افزود: مقتول این حادثه در ابتدا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان، بعد از چند روز جان باخته است.

وی با اشاره به این مطلب که قاتل مسلح متواری این پرونده سابقه قتل و شرارت های متعدد در کارنامه کیفری خود دارد، عنوان کرد: قاتل بلافاصله پس از ارتکاب جرم، از محل متواری شده بود که تلاش جهت دستگیری وی در دستور کار مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند و عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان قرار گرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند اظهار کرد: متهم این پرونده با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرهای استان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.

یعقوبی بیان کرد: در زمان دستگیری متهم، مقداری سلاح و مهمات از وی کشف شده است.

وی در پایان هشدار داد: برخورد دادستانی زرند با هر گونه نا امنی و شرارت، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا