یزدفردا: فرمانده انتظامی بافق: در اغتشاشات به طور دقیق شاهد همان رفتار‌هایی هستیم که نوجوانان در بازی‌های رایانه‌ای دیده اند.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ طولابی‌نژاد در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: متاسفانه ضعف گفتگو سبب فاصله بین نسلی در جامعه ما شده است. قاطبه مردم و جوانان مؤمن و و انقلابی هستند و با گفتگو قانع می‌شوند.

وی افزود: هر چه ما از میدان‌های مختلف پا پس بکشیم دشمن پیشروی می‌کند. دشمن همواره اقدامات را رصد می‌کند و در حال ضربه زدن به ملت ایران است.

فرمانده انتظامی بافق با اشاره به کار بلندمدت دشمن در ساخت بازی‌های مجازی و تلفن همراه تصریح کرد: امروز در اغتشاشات به طور دقیق شاهد همان رفتار‌هایی هستیم که نوجوانان در بازی‌های رایانه‌ای دیده اند.

طولابی نژاد خاطرنشان کرد: ضعف‌های مدیریتی، نبود نظارت صحیح والدین و نداشتن سواد رسانه‌ای کافی باعث شده در جریانات اخیر هزینه گزافی بپردازیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق هم با اشاره به بزرگنمایی رسانه‌های معاند در جریانات اخیر گفت: بی شک با برنامه ریزی و آینده نگری می‌توان جلو حوادث ناگوار را گرفت و در این زمینه کار فرهنگی و تربیتی از اولویت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: سخنان رهبر معظم انقلاب در پیدا بودن دست‌های دشمنان دین و انقلاب و همصدایی رسانه‌ای سیاستمداران و هنرمندان در کشور‌های مختلف، نشانه‌ای از عیان بودن این دست‌ها است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا