یزدفردا: همزمان با هفته وحدت اجرای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت مجدد خیابان امام و خیابان امام حسین بارجین با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش یزدفرداشهردار میبد با بیان اینکه در یکسال گذشته و در دوره شواری ششم بیش از ۵۰ پروژه عمرانی بزرگ را درشهر آغاز کردیم گفت: با توجه به قدمت ۵۰ ساله خیابان امام و اجرای پروژه‌های تاسیساتی و زیربنایی و فاضلاب شهری و تردد روزانه صد هزار خودرود درخیابان امام و از بین رفتن زیرسازی و روسازی و آسفالت این خیابان، این پروژه به طول ۲ کیلومتر از میدان شهرداری تا سه راه سعیدی با ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار آغاز کردیم.

بهارستانی افزود: همزمان با اجرای این پروژه، تعویض لوله‌های آب ازسوی اداره آب و فاضلاب هم انجام خواهد شد.

وی اظهارداشت: پیمانکار این پروژه سازمان همیاری‌های شهرداری استان است و قرار است در سه فاز و ظرف سه ماه آینده به اتمام و مورد بهره برداری قرارگیرد.

بهارستانی خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای این پروژه مناسب سازی معابر این مسیر هم با سه میلیارد تومان درحال انجام است.

شهرداری میبد با قدردانی از همراهی شورا گفت: پروژه دوم جمع آوری، زیرسازی، تعویض جدول و آسفالت مجدد خیابان امام حسین بارجین است که این پروژه هم به طول ۸۰۰ متر است که ۳ ونیم میلیارد تومان برای اجرای آن اعتبار پیش بینی شده است.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها و اصلاح تقاطع‌های حادثه خیز به سمت شهر ایمن ازنظر ترافیکی پیش برویم وشاهد کاهش تصادفات در سطح شهر و رضایت مندی مردم باشیم.

رئیس شورای اسلامی میبد هم مرمت و بازسازی و ساماندهی معابر را تامین رفاه نسبی و تسهیل در رفت و آمد مردم خواند و گفت: شورا و شهرداری با برنامه ریزی خیابان امام و امام حسین بارجین و ایجاد فضای سبز را در اولویت قرارداد که موجب سرمایه گذاری پایدار برای شهرداری خواهد بود و البته خیابان شهید ذوالفقاری و ولیعصر شهیده هم در یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

فیاضی افزود: امیدواریم مردم درطول اجرای این پروژه‌ها از مسیر‌های جایگزین استفاده کرده و با صبوری شهرداری را در اجرای این پروژه یاری کنند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا