یزدفردا: کارشناس تلویزیون: «در غرب به زنان و دختران خود لباس حیوان می‌پوشانند.»

می‌خواهند همین بلا را سر ایران بیاورند. به زنان و دختران‌مان لباس حیوان بپوشانند، بعد مردها ببینند و خدای ناکرده از راه به در شوند. لطفاً هر چه سریع‌تر جلوی ورود این خطر بزرگ را به ایران بگیرید. خدا می‌داند اگر مردان ایرانی زنی را با لباس حیوان ببینند چه اتفاقاتی برایشان خواهد افتاد.

 مثلاً اگر زنی در لباس گرگ ماده باشد، روی‌مان به دیوار خیلی چیز است. یا بدتر از آن، آهوی ماده و فاجعه‌آمیزترین حالت، پلنگ.

اصلاً به راه رفتن پلنگ‌های واقعی دقت کرده‌اید؟ یک‌طوری با عشوه کت و کول‌شان را تکان می‌دهند که برگ به درختان نمی‌ماند. دیگر از چشمان شهلا و لب‌های فریبای‌شان نگویم بهتر است. همین کارها را کرده‌اند که زن و مردشان در حال انقراضند.

به نظرمان برای پیشگیری از خطر، بهتر است قبل از این‌که لباس حیوان به ایران وارد شود، به تن حیوانات ایران، لباس کنید. اول هم از پلنگ‌ها شروع کنید. یک پوشش کاملاً موجه و متین که کل بدن فریبنده‌شان را بگیرد. از آن‌جایی که خط چشم‌شان پاک نمی‌شود یک جور عینک آفتابی برای‌شان تعبیه کنید.

برای حیوانات دریایی هم نوعی مایو ضد آب، البته جذب و تنگ نباشد انتخاب کنید. دلفین‌ها موجودات بازیگوش و چشم وگوش بازی‌اند. آنها را در اولویت بگذارید. بهشان آموزش دهید نیش‌شان را تا بناگوش باز نکنند و مدام سرشان بیرون از آب نباشد. کمی متین و موقر باشند. از کوسه‌ها و وال‌ها یاد بگیرند.

شاید بد نباشد به صورت آزمایشی در بعضی از جنگل‌ها، طرح جداسازی نرها و ماده‌ها را اجرا کنید.

حتماً به کفترهای پیغام‌رسان که بی‌خبر از بالای سرتان رد می‌شوند توجه کنید. لازم است آنها را هم مورد صیانت قرار بدهید. معلوم نیست چه پیغام‌هایی از حیوانات نر و ماده به هم رد و بدل می‌کنند.

سالم‌سازی فضای آسمان کمی سخت است. ولی اصلاً نگران نباشید. شما از پس این کار هم، مانند سایر کارها به خوبی برمی‌آیید. مطمئنیم که حتی نمی‌گذارید یک پشه بدون پوشش درست از زیر دست‌تان در برود.

راضیه حسینی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا