یزدفردا: رئیس فدراسیون هندبال اعلام کرد کادر فنی باشگاه سنگ‌آهن بافق یزد در قهرمانی آسیا هدایت تیم ملی زنان ایران را برعهده خواهد داشت.

به گزارش یزدفردا: اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال زنان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار است از فردا ۱۳ مهر آغاز شود و به مدت ۹ روز (تا ۲۱ مهرماه) ادامه یابد. به همین منظور ۳۱ بازیکن به این مرحله از اردو‌ها دعوت شدند.

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد هنوز تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص نیست. علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به تعیین تکلیف کادر فنی تیم ملی زنان اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که فدراسیون هندبال با باشگاه سنگ آهن بافق یزد منعقد کرده و با عنایت به این‌که این باشگاه در قالب تیم ملی در مسابقات قهرمانی زنان آسیا حضور پیدا می‌کند، کادر فنی باشگاه سنگ آهن بافق یزد در کنار تیم ملی حضور خواهند داشت.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین تاکید کرد بیشتر هزینه‌های حضور تیم ملی در این مسابقات توسط باشگاه سنگ‌آهن بافق یزد پرداخت خواهد شد. وی افزود: مشکلات و موانعی سر راه فدراسیون برای اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا وجود داشت و با توجه به تعدد اعزام تیم‌های ملی هندبال در رده‌های سنی مختلف در سال جاری به مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و بار سنگین فدراسیون، لزوم همکاری سایر مجموعه‌ها به‌خصوص باشگاه‌ها احساس می‌شد؛ بنابراین با وجود مشکلاتی که در مسیر اعزام تیم ملی بانوان به کره‌جنوبی وجود داشت، اما تمام تلاش خود را به کار بستیم.

فاطمه خلیلی بهفر، هانیه لک، آرزو محمدی اولقی، الناز یارمحمدی توسکی، مریم یوسفی، حدیثه نوروزی خرزوقی، بهار ایزدگشب، الناز یحیوی‌پور، مینا وطن‌پرست توتونسیز، فاطمه مریخ، آرزو کیانی آرا، شهرزاد نصوحی، مبینا حسن‌نژاد، راحله اعتمادی پور، اسرا زندی، مهربان بدوی، نگار زنده‌بودی، ستاره رحمانیان، فاطمه برات‌پور، مژگان قهرمانی، شقایق ظفری، نوریه عباسی، ساناز رجبی، حانیه کریمی، عطیه شهسواری، الناز قاسمی، توران سلمان‌پور، مریم کاراندیش، زهرا فقیهی، مائده عشاقی و فاطمه میرعلمی اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا