به گزارش یزدفردا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعلام این خبر گفت: اولین اردوی آموزش بازی‌سازی با حضور انستیتو ملی بازی سازی ایران در یزد برگزار می‌شود.

احسان عابدی افزود: بازی های رایانه‌ای از ظرفیت‌های مهم صنایع خلاق فرهنگی است و با هدف کشف و پرورش استعدادهای این حوزه، رویداد اردوی آموزش بازی‌سازی ویژه جوانان یزدی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ویژگی‌های این دوره گفت: در این رویداد که مربیان حوزه فنی بازی‌سازی حضور دارند، 50 ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود و پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها، مسابقه بازی‏‌سازی بین تیم‌ها برگزار خواهد شد تا علاوه بر اینکه شرکت کنندگان بتوانند به رقابت با یکدیگر بپردازند، براساس آموزش‌های ارائه شده به تولید یک محصول هم دست پیدا کنند.

وی افزود: نوجوانان و جوانان یزدی علاقه‌مند به شرط داشتن حداقل ۱۴ سال سن می‌تواند با مراجعه به سایت irangdi.ircg.ir در این دوره ثبت نام کنند.

این دوره در نیمه دوم مهرماه در کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزار خواهد شد.

 به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، ایجاد شرایط جذب منتخبان به عنوان نیروی انسانی توانمند و با استعداد در صنعت بازی‌سازی کشور، ارائه گواهینامه مهارتی، استفاده رایگان از دوره‌های آموزشی مقدماتی انستیتو ملی بازی‌سازی و ارائه آموزش‌های مستمر از دیگر امتیازاتی است که توسط انستیتو ملی بازی‌سازی برای تیم‌های منتخب این رویداد در نظر گرفته شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا