یزدفردا: نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد در پیامی از شرکت کنندگان وهمه برگزارکنندگان همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش یزدفردا: در پیام آیت الله ناصری آمده:حماسه حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین یکی از باشکوهترین و بی نظیرترین تجمعات انسانی در جهان است، این حضورِ همراه با شور و معرفت نشانه عشق و علاقه نه تنها شیعیان جهان بلکه حتی سایر ادیان و مذاهب به بزرگترین مظلوم عالم و مولای آزادگان جهان است و ان شاء الله این حرکت جهانی، زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزوده:به همین دلیل است که دشمنان با همه ابزار‌ها و تمام امکانات مادی خود و از طریق ایجاد توطئه و فتنه و با شایعه و دروغ پراکنی و با سانسور واقعیت به دنبال مقابله با این حرکت عظیم مردمی و کم رنگ کردن اربعین حسینی هستند.

از عموم مشتاقان اباعبدالله الحسین علیه السلام که با حضور خود در این اجتماع باشکوه علی رغم گرمای شدید و بعضی مشکلات راه، جهانیان را به حیرت و تعجب وا داشته است، تشکر می‌نمایم و اجر و مزد اخروی برای آنان از خدای بزرگ مسئلت دارم و امیدوارم این حالت و این شور و عشق حسینی بعد از بازگشت به وطن همچنان در قلب و روحشان پابرجا بماند و این عشق ذخیره آخرتشان قرار بگیرد.

لازم است از ملت عزیز عراق، مسئولین و موکب داران عراقی که خالصانه مقدم زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام را گرامی داشته و با تمام امکانات و دارایی خود به زوار سید الشهدا علیه السلام خدمت نموده و کریمانه از ایشان پذیرایی نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم و یقینا اجر و پاداش این خدمات و مجاهدت‌های خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط خواهد ماند.

همچنین از تمامی نهادها، ارگان ها، سازمان‌ها و نیرو‌های نظامی و انتظامی به ویژه از مردم و موکب داران یزدی که توفیق خدمت رسانی به زائرین امام حسین علیه السلام را داشته اند و در این مسیر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده اند تشکر می‌نمایم، ان شاء الله مشمول دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه قرار گیرند.

توقع این است که در روز اربعین نیز مردم دارالعباده یزد همراه با هیئت‌های سینه زنی و دسته‌های عزاداری و نوحه خوانی با حضور در خیابان‌ها همچون تاسوعا و عاشورای حسینی یکپارچه و پرجمعیت این روز را با گریه و عزاداری پاس بدارند.

این روز‌ها عاشقان سالار شهیدان روز‌های باشکوهی را آفریدند که مطمئنا در تاریخ همواره به یادگار خواهد ماند. خداوند این مردم عزیز را در پناه خود محافظت فرماید و آتش عشق حسینی را در دلهایشان همواره برافروخته نماید.
محمدرضا ناصری
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا