یزدفردا: بخشدار خضرآباد: قنوات آسیب دیده از سیل در بخش خضرآباد بهسازی و مرمت شد.

به گزارش یزدفردا: پرهیزکار در حاشیه بازدید میدانی از روستا‌های سیل‌زده بخش خضرآباد گفت: سیل اوایل مرداد ماه سال جاری به زیرساخت‌های بیست و دو روستای خضرآباد آسیب جدی وارد کرد و موجب تخریب جاده ها،قنوات، کوچه‌ها، معابر و قطع جریان آب برق و گاز روستاها شد.

بخشدار خضرآباد گفت: اکنون در حال پاکسازی کامل کوچه‌ها و دسترسی‌های محلی هستیم که نود درصد آن انجام شده است.

پرهیزکار گفت: اولویت اول مردم احیا و مرمت قنوات آسیب دیده از سیل بود که با همکاری مردم و جهادکشاورزی و هماهنگی استانداری؛ فرمانداری شهرستان و ادارات مرتبط و گروه‌های جهادی بسیج و سپاه بازگشایی شد و اعتبارات تخصیص یافته به مردم پرداخت می‌شود.

بخشدار خضرآباد گفت: اکنون تمام قنوات روستا‌های آسیب دیده از سیل با همت اهالی و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش خضرآباد مرمت و بازسازی شده است.

بخشدار خضرآباد در خصوص پیشگیری از بروز چنین حوادثی در آینده گفت: تقویت سیل بند‌ها و دیوار‌های ساحلی، ایجاد آبنما و احداث پل‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با همکاری استان و شهرستان دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

پرهیزکار گفت: اعتبارات خوبی از سفر استاندار به بخش خضرآباد و مصوبه اخیر دولت برای بازسازی مناطق سیل زده در نظر گرفته شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا