یزدفردا: مدیر انبار اموال تملیکی استان یزد: در حال حاضر بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان کالا‌های مختلف در انبار اموال تملیکی استان یزد نگهداری می‌شوند.

به گزارش یزدفردا: زمانی با اشاره به اینکه کلیه کالا‌های قاچاق به جز کالا‌های ممنوعه در انبار اموال تملکی یزد نگهداری می‌شوند، افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ درصد از کالا‌های موجود در انبار اموال تملیکی استان یزد ساماندهی و تعیین تکلیف شده اند.

مدیر انبار اموال تملیکی استان یزد گفت: در این مدت ۶۰۰ پرونده معادل ۴۳۴ میلیارد ریال از کالا‌های انبار اموال تملیکی در استان، با فروش، انهدام و استرداد تعین تکلیف شده و در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۱۵ میلیارد ریال صرف ساماندهی انبار اموال تملیکی استان یزد شده است.

زمانی اضافه کرد: پوشاک، خودرو، ماینر، لوازم خانگی و موتورسیکلت بیشترین کالا‌های موجود در انبار  اموال تملیکی استان یزد را شامل می‌شوند که در حال حاضر ۱۱ خودروی پورشه از ۳۵ خودروی موجود در انبار ها به شرط فروش در مزایده قرار گرفته اند که هیچ پیشنهادی نداشته است و سری دوم هم در مزایده قرار گرفته که نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر انبار اموال تملیکی استان یزد افزود:بقیه خودرو‌ها هم به محض صدور دادنامه و رای آن از دستگاه قضایی و شبه قضایی به مزایده گذاشته و تعیین تکلیف می‌شوند.

زمانی از وجود سه هزار ماینر در این انبارها خبر داد و افزود: در خصوص تعیین تکلیف این ماینر‌ها هنوزدستور العمل جامع و کاملی به دست ما نرسیده است.

مدیر انبار اموال تملیکی استان یزد در خصوص ساماندهی اموال موجود در انبار‌ها گفت: با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی همه کالا‌ها تقسیم بندی، تفکیک و قفسه بندی شده و همه کالا‌ها در وضعیت و شرایط خوبی نگهداری می‌شوند.

زمانی، در خصوص ساخت ساختمان جدید انبار اموال تملیکی استان یزد گفت: به زودی با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار این پروژه تکمیل می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا