یزدفردا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، قیمت بلیط‌های اتوبوس اربعین از مبدأ شهرستان‌های استان یزد به مقصد مرز چذابه را اعلام کرد.

به گزارش یزدفردا: محمد رستگاری گفت: نرخ اتوبوس وی آی پی ۲۵ نفره از یزد به چذابه ۷۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان برای هر نفر، اتوبوس ۳۲ نفره کلاسیک ۵۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوس ۴۴ نفره معمولی ۴۲۰ هزار تومان برای هر نفر است.

وی افزود: نرخ بلیط اتوبوس اربعین از مبدأ اردکان، میبد، تفت، مهریز، ابرکوه، هرات، بافق، مروست و بهاباد حداقل ۴۲۰ هزار تومان برای هر نفر و حداکثر ۸۵۳ هزار تومان اعلام شده که اطلاعات کامل آن در جدولی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رستگاری ادامه داد: با توجه به عنایت ویژه رئیس جمهور برای کاهش هزینه‌های سفر اربعین، امسال هزینه بلیط اتوبوس ۷۵ درصد افزایش پیدا کرده در حالی که این رقم در سال‌های گذشته همواره افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تصریح کرد: با آغاز سفر‌های اربعین، همکاران ما در حوزه حمل و نقل مسافری استان در آماده باش کامل هستند و در ترمینال مسافربری حضور دائم دارند و همچنین در مراکز معاینه فنی نیز نظارت‌ها جدی‌تر دنبال خواهد شد.

وی اظهار داشت: زائران اربعین به هیچ وجه مبلغی بالاتر از مبالغ مصوب به هیچ شرکت و موسسه‌ای پرداخت نکنند و در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و تخلف در این زمینه، موضوع را با تلفن ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۵۱۴۱ و تمامی صفحات فعال در فضای مجازی به نام راهبران یزد اطلاع رسانی کنند.

رستگاری گفت: کارشناسان ما به صورت مستمر در حال دریافت این مستندات هستند و روزانه کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌های مسافربری برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد که امسال در زمینه تخلف در نرخ بلیط با هیچ شخصی مماشات نخواهیم کرد و شدیدترین برخورد‌های قانونی با متخلفان در این زمینه انجام می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا