مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند بر ایجاد انگیزه کاری به کارکنان برای خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمد دهقان منشادی در دیدار با کارمندان این اداره کل به مناسبت هفته دولت توجه به معیشت  این قشر را یادآور شد و افزود: باید روحیه و انگیزه را در آنها ایجاد کرد و تقویت معیشت کارمندان موجب ارائه خدمات بهتر می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای این مجموعه از افراد جوان و با انگیزه تشکیل شده است و در بحث معیشت همکاران سعی شد انمکاناتی را در اختیار انان قرار دهیم اظهار داشـت: اقتصاد و دارایی یزد طی سالهای گذشته و به ویژه در سال 1400 در امر خدمت رسانی و انجام وظایف و مسئولیت های محوله خود درخشیده است و توانسته  رتبه های برتر کشوری را کسب کند.

وی ساماندهی مسایل مالی دستگاهها، اجرای سیاست پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، ارائه مشوق های سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران، فروش اموال مازاد دولت و اجرای عدالت مالیاتی در قالب رسیدگی به پرونده های ماده 251 قانون مالیات های مستقیم را از جمله خدمات این اداره کل طی یکسال گذشته عنوان کرد.

سعید نورایمانی معاون نظارت مالی و مجید کرباسی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی هم در این دیدار برنامه های کاری مجموعه خود در ابعاد درون سازمانی و برون سازمانی را تشریح کردند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا