علیرضا نوکار مشاور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت:در دیدار دکتر میرمحمدی با دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور ورئیس سازمان دهیاریهاوشهرداریها که در وزارت کشور برگزار گردید . نیاز شهرداری‌ها و مشکلات و مسائل آنان در حوزه عمرانی و خدمات شهری در این دو شهرستان بررسی و پیگیری شد.

درخواست تخصیص اعتبار جهت تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز شهرداری بفروئیه شامل خودرو حمل زباله و بیل مکانیکی
تامین قیر رایگان جهت آسفالت معابر شهری ندوشن
درخواست تامین اعتباربرای اتمام پروژه‌های نیمه تمام پارک بانوان و مجموعه تفریحی و گردشگری چهار باغ شهر تفت
تامین اعتبار خرید خودرو حمل زباله و تخصیص اعتبار تهیه طرح جامع پسماند تفت،
تخصیص قیر رایگان برای انجام آسفالت معابر بافت قدیمی شهر تفت از مواردی بودکه توسط دکتر میرمحمدی مطرح و رئیس سازمان دهیاریها و شهرداری‌های کشور دستورات لازم را در خصوص تامین اعتبار و تجهیزات مورد نیاز  صادر نمود
در این دیدار تخصیص اعتبار به منظور نوسازی و توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در شهر میبد، تامین اعتبار برای احداث بوستان بزرگ شهری ، تامین ماشین آلات راهسازی؛ آتش نشانی، حمل زباله و اعتبار مورد نیاز برای آسفالت معابر شهری  و تجهیزات اداری و رایانه‌ای شهرداری بخ از سوی نماینده مردم شریف تفت و میبددر مجلس شورای اسلامی مطرح گردید  که دستورات لازم توسط دکتر جمالی نژاد به واحدهای ذیربط در سازمان دهیاری‌ها و و شهرداری های کشورصادر شد.
اختصاص یک دستگاه کمپرسی و تخصیص 200 تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر شهر نیر از جمله مواردی بود که توسط دکتر میرمحمدی پیگیری و معاون وزیر کشور دستور تامین اعتبار و قیر مورد نیاز این شهرداری را از محل ردیف های اعتباری مربوطه صادر نمود.
 امید است با استعانت ازخدای سبحان و با تلاش وپیگیری شهرداران این دو شهرستان شاهد اجرایی شدن هر چه سریعتر دستورات صادره و بهرمندی شهروندان گرامی از پروژه های عمرانی وخدمات شهری در این شهرها باشیم

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا