مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به کمبود منابع مالی استان، تقویت اعتبارات جاری و عمرانی دستگاههای اجرایی از منابع ملی را خواستار شد و گفت: مدیران در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمد دهقان منشادی در نشست معرفی ذیحساب اداره کل ثبت احوال استان گفت: بسیاری از دستگاههای دولتی استان دارای حجم خدمات و فعالیت بالا و در عین حال با مشکلات بودجه ای و نیروی انسانی مواجه اند.

وی اظهار داشت: لازم است برای تقویت حقوق و مزایای کارمندان دولت و رفاه حال آنان اقدام اساسی صورت گیرد و با ساز و کارهایی، اعتبارات جذب شود.

وی تعامل میان ذیحسابان و مدیران دستگاهها را گامی مهم در جهت حل مشکلات مالی ذکر کرد و گفت: ذیحسابان علاوه بر انجام کارهای مالی می توانند مشاره های مالی خوبی به مدیران ارائه دهند.

محمدعلی مکرمی مدیرکل ثبت احال استان یزد هم در این نشست تلاش برای جلب رضایتمندی مردم را از اولویت های این اداره کل در ارائه خدمات عنوان و از کمبود اعتبار و نیروی انسانی به عنوان مهمترین مشکل سازمانی خود یاد کرد و افزود: علی رغم این مشکلات با تمام توان برای ارائه خدمت بهتر به مردم تلاش می کنیم.

در این نشست عباس مقیمی به عنوان ذیحساب اداره کل ثبت احوال استان یزد معرفی و از خدمات سید حسن رضوی ذیحساب پیشین قدردانی شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا