با درایت پلیس آگاهی در کمترین زمان نامزد (همسر قانونی)دختر ۲۳ساله یزدی به قتل همسرش اعتراف کرد.

 روز قبل خبری مبنی بر مفقودی یک دختر یزدی که برای پیاده روی به یکی از پارکهای یزد رفته بود به پلیس یزد گزارش شد.

پلیس اگاهی با تلاش و پیگیری موضوع در کمترین زمان ممکن به نامزد دختر شک کرده و با بازداشت وی در منزل پدر دختر وتحقیقات پلیسی راز جنایت هولناک را کشف و با اعتراف قاتل جنازه دختر را در یکی از چاههای روستایی دراطراف شهرستان تفت کشف کرد.

طبق اخبار رسیده به یزدفردا که تاکنون به تایید پلیس نرسیده نامبرده پس از خفه کردن مقتول او را به یکی از روستاهای اطراف یزد برده و با انداختن جسد وی در چاه مورد نظر و ریختن ماسه بر روی آن به یزد می آید. 

به گزارش رسیده به یزدفردا وی که همسر قانونی مقتول بوده‌است

پس از قتل به منزل آنها رفته و با وانمود کردن نگرانی از موضوع بهمراه آنها به جستجوی همسرش می پردازد. با توجه به حرکات قاتل خانواده مقتول کمترین شکی به او نداشته و متاسفانه در درگیری برای خفه کردن همسرش قسمتی از پای او زخمی شده بوده که مادر مقتول طی این دوروز ان را پانسمان می کردند و غافل از اینکه قاتل دخترشان را تکریم می کردند. مهمترین نکته در این پرونده درایت و کاردانی پلیس آگاهی یزد بوده که در کمترین فرصت قاتلی با این ویژگی ها را شناسایی و موفق به کشف جسد دختر یزدی می شوند. لازم به ذکر است مقتول با توجه به رشد و نمو در خانواده ای مذهبی روز مورد نظر روزه و مقید به رعایت حجاب بوده است.

لازم به ذکر است حرکت ماموران پلیس اگاهی در شناسایی متهم و گرفتن اعتراف و کشف جسد مقتول در کمترین زمان ممکن قابل تقدیر بوده و امید واریم مسئولین مربوطه با تقدیر ازکارشناسان‌ درگیر در این زمینه باعث تشویق آنها شوند. 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا