یزدفردا: در پی پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر رایگان بودن تماشای فیلم های سینما برای بانوان، سینمای استان نیز از این اقدام استقبال کردند و پذیرای پرشور بانوان شدند.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛ همزمان با دهه ولایت و امامت و همچنین سالروز مقاومت مردم قهرمان ایران در پاسداشت هویت ایرانی اسلامی درمسجد گوهرشاد وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پیامی، تماشای فیلمهای ارزشمند «بدون قرار قبلی» و «هناس» را در تاریخ 21 تیرماه سال جاری، برای بانوان رایگان اعلام کرد.

در پی این پیام و باهماهنگی مسئولین امر،سینماهای استان یزد نیز پذیرای تماشاگران بودند. به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان و برای تأمین رضایت و ترغیب آنها برای حضور در این مکان فرهنگی، هرسه پردیس سینمایی استان، سالنهای خود را بصورت رایگان به نمایش این فیلمها اختصاص دادند‌؛ پردیسهای سینمایی تک و جام جم یزد هرکدام با دو سالن و پردیس سینمایی نگار میبد با سه سالن.

این اکرانها در سانسهای نخست عصر سینماها صورت گرفت و حدود 1500 نفر از مردم عزیز استان به تماشای فیلم نشستند.

فهیمه سهیلی راد، رییس امور سینمایی وسمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این خصوص گفت؛ سینماها دوسال پرفراز ونشیب و دشوار را با تعطیلی های مداوم بخاطر شیوع کرونا پشت سر گذاشته اند و همگی ما بعنوان حامیان و متولیان فرهنگی استان خرسندیم که پس از دوران سخت کرونا، این رویداد سینمایی با استقبال فوق العاده شهروندان روبرو شد و توانست ساعاتی خوش برای مردم خوب یزد به ارمغان آورد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا