مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه عملکرد صنعت بیمه با عملکرد اقتصادی استان همراه است؛ خواستار مشارکت صنعت بیمه استان در طرح های سرمایه گذاری استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، محمد دهقان منشادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمه ایران در استان یزد افزود: شاهد جایگاه مناسب صنعت بیمه در استان هستیم؛ یزد در سرانه حق بیمه تولیدی در کشور رتبه دوم را دارد و فرهنگ پرداخت بیمه در این استان در جایگاه مناسب قرار دارد.

وی اظهار داشت: یکی از حوزه های مورد تاکید بخش اقتصاد استان، طرح های دانش بنیان است و هم اینک شرکت های دانش بنیان و شرکت های فناوری استان نیازمند همراهی صنعت بیمه در زمینه تامین مالی هستند.

وی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی بیمه ها اظهار امیدواری کرد: شاهد گسترش این نوع خدمات بیمه در استان باشیم.

وی انتقال حساب شرکت های بیمه به داخل استان را خواستار شد و گفت: باید گردش مالی بیمه ها در بانک های استان صورت گیرد تا فعالان اقتصادی بتوانند از آن بهره مند شوند و جایگاه صنعت بیمه در بین کارآفرینان ارتقاء یابد.

این مقام مسئول آمادگی خود را برای حمایت بیشتر از صنعت بیمه و رفع چالش ها و مشکلات فراروی این بخش در تعاملات استانی را اعلام کرد.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب و نمایندگی های بیمه ایران  هم در این مراسم شایسته سالاری را اولویت انتصابات بیمه ایران اعلام کرد و گفت: ملاک انتخاب مدیران بر اساس ارزیابی ها،  توجه نظر ذینفعان و عملکرد گذشته فرد است.

عبدالصمد خدامی افزود: شرکت بیمه ایران مدیرانی میدانی را انتخاب خواهد کرد؛ کسانی که با مشکلات اشنا باشند و آن را به جد حل کنند و بتواند با تک تک ذینفعان ارتباط قوی برقرار کنند.

مدیر کل سابق بیمه ایران در استان یزد نیز در این نشست گزارشی از عملکرد و فعالیت های دوره مدیریتی خود را ارائه کرد و گفت: بیمه ایران در استان طی سالهای گذشته توانست به جایگاه مناسبی دست یابد و هم اینک یزد در زمینه سرانه بیمه تجاری در کشور جایگاه دوم را داراست.

حسنعلی طالعی افزود: سعی کردیم شان  منزلت بیمه گزاران را رعایت کنیم و در سختی ها، مشکلات و حوادث در کنار آنها باشیم و خدمات بیمه ای خود را به نحو مطلوب ارائه دهیم.

مدیر کل جدید بیمه ایران در استان یزد هم با بیان اینکه یزد یکی از پنج استان صنعتی کشور است گفت: ملاک توسعه یافتگی در تمام دنیا صنعت بیمه است و گسترش و توسعه این صنعت از اولویت کاری در دوره جدید است.

زین العابدین عقیلی فر، شناسایی بازار های جدید بیمه در استان را از اولویت های کاری خود بیان کرد و گفت: در این زمینه از ظرفیت های نمایندگان بیمه استفاده خواهد شد.

در این مراسم از تلاش های حسنعلی طالعی قدردانی و زین العابدین عقیلی فر به عنوان مدیر کل جدید بیمه ایران در استان یزد معرفی شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا