یزدفردا: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا، از پذیرش دانشجو بدون کنکور و حتی عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی بدون محدودیت سنی، در این مرکز خبر داد.

به گزارش یزدفردا: حمیدرضا معتمدزاده با اشاره به اینکه این مرکز تنها مرکز آموزش تخصصی فرهنگ و هنر در استان یزد به شمار می رود، اظهارداشت: طبق اعلام سازمان سنجش ثبت نام کارشناسی از 29 خرداد الی 5 تیر ماه و ثبت نام کاردانی از 14 الی 21 تیر ماه اعلام شده است.

به گفته وی این مرکز دانشگاهی در مقطع کاردانی در رشته های هنری؛ سینما - فیلم سازی، بازیگری، عکاسی خبری، موسیقی، طراحی لباس، گریم، معماری - معماری داخلی، طلا و جواهر - ساخت زیورآلات با دست  و در عین حال رشته های فرهنگی؛ روابط عمومی، گردشگری، امور فرهنگی، تربیت مربی کودک و نوجوان، هتل‌داری و مترجمی زبان انگلیسی دانشجو می پذیرد.

معتمدزاده تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ناپیوسته مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا رشته های هنری؛ سینما-کارگردانی، بازیگری، عکاسی خبری، موسیقی - آهنگسازی ایرانی، گریم-چهره پردازی، معماری-طراحی محیط داخلی را شامل می شود.

وی افزود: روابط عمومی، مدیریت گردشگری، مدیریت امور فرهنگی و مربی هنرکودک نیز رشته­های فرهنگی این دانشگاه درمقطع کارشناسی ناپیوسته می­باشند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا، همچنین از امتیازات این دانشگاه خبر داد و گفت: اعطای مدرک معتبر وزارت علوم و قابل ترجمه، اشتغال محور بودن رشته ها، شهریه پایین نسبت به سایر دانشگاه ها، خوابگاه خودگردان، تقسیط شهریه، پذیرش مدارک کارودانش و فنی حرفه ای، پذیرش دانشجویان بین الملل مقیم ایران، خوابگاه خودگردان، تقسیط شهریه، حمایت از ایده های خلاق دانشجویان، برگزاری کلاس‌ها در بعدازظهرها بر اساس نیاز افراد شاغل، تدریس مدرسان خبره و تسهیلات ویژه به خانواده های شهدا، ایثارگران، تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، از جمله امتیازات این دانشگاه می باشد.

معتمدزاده در پایان گفت: علاقه­مندان جهت مشاوره و ثبت نام تلفنی می توانند با شماره های 09135201412 و 19-03536212016 تماس گرفته و یا به وبسایت دانشگاه به نشانی www.acuyazd.ir مراجعه نمایند..

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا