فرمانداربهاباد با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح و بهبود معشیت مردم است، گفت: توزیع عادلانه یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

علیرضا تیموری روز جمعه درجمع مردم شهرستان بهاباد با توجه به اجرای طرح مردمی سازی وهوشمند سازی یارانه ها ازسوی دولت سیزدهم اظهارداشت :اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یک انقلاب اقتصادی بزرگی در کشور به وجود آورد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها قیمت کالاهایی چون شیر، مرغ و تخم مرغ و روغن و غیره تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: البته هنوز برای این کالاها قیمت دقیقی برای بعد از اجرای طرح مشخص و تعیین نشده است.

فرمانداربهاباد ادامه داد: طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه ها باید سال های گذشته اجرا می شد، اما دولت سیزدهم با شجاعت و جسارت و به منظور تحقق عدالت این طرح مهم اقتصادی را اجرا کرد تا بتواند ضمن توزیع عادلانه یارانه، برای افزایش قدرت خرید دهک های پایین جامعه نیز اقدام کند. 

تیموری با تاکید بر اینکه دولت نمی‌تواند نسبت به نحوه توزیع یارانه‌ها بی‌تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: دولت با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قصد دارد حق مردم را به خودشان پرداخت کند.

وی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را یک الزام و راهبرد اساسی برای اصلاح اقتصاد کشور توصیف کرد و افزود: تمامی مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان همه باید در اجرای این امر خطیر همراهی داشته باشند.

فرمانداربهاباد باتاکید براینکه درشهرستان هیچ کمبودی از لحاظ مواد غذائی ولبنی نداریم افزود: مادرشهرستان هیچ کمبودی از لحاظ مواد غذائی و پروتئینی نداریم و مردم هم اصلا عجله ای نداشته باشند زیراقیمت ها درشهرستان کنترل میشود و جای نگرانی نیست .

وی با اشاره به اینکه درشهرستان قرارگاه امنیت غذائی تشکیل شده است گفت درشهرستان بهاباد قرارگاه امنیت غذلئی تشکیل گردیده و ده اکیپ بااین قرارگاه درخصوص کنترل تنظیم بازارو قیمتها همکاری دارند .

فرماندار بهاباد درپایان از مردم درخواست کرد تا هرگونه تخلف وشکایتی درباره گرانی دارند با تلفن 134 گزارشات خودراارسال کنند تا دراین زمینه از سوی مراجع ذیصلاح پیگیری شود.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا