یزدفردا: نشست مشترک دانشگاه میبد و شرکت شهرک های صنعتی شهرستان میبد با محوریت تحقق شعار سال، به میزبانی دانشگاه میبد برگزار شد.

به گزارش یزدفردااین جلسه با حضور برخی از مدیران، سرپرست دانشگاه و ریاست شرکت شهرک های صنعتی شهرستان میبد به منظور  بررسی و ارزیابی راهکارهای عملیاتی تحقق شعار سال(تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) برگزار شد.

دکتر عباس نیک نژاد، سرپرست دانشگاه میبد، برنامه ریزی و حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  برای تحقق شعار سال را وظیفه همه مسئولان و دستگاه ها دانست و گفت: دانشگاه میبد با توجه به ظرفیت هایی که دارد، با برنامه ریزی و تدوین برنامه های مختلف و با بسیج تمامی امکانات در تحقق شعار سال تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر مولفه های اقتصاد دانش بنیان بر رشد و توسعه پایدار اقتصادی کشورها گفت: امروزه کشوری، توسعه یافته و پیشرفته تر است که درزمینه اقتصاد دانش بنیان گام های موثری برداشته باشد.

سرپرست دانشگاه میبد در بخش دیگر سخنان خود با بیان فعالیت های انجام شده در دانشگاه میبد در زمینه رفع مشکلات صنعت، زمینه های همکاری اساتید و شرکت های دانش بنیان با واحد های مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان میبد را یادآوری نمود.

وی در ادامه آسیب شناسی موانع، برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه ها را برای تحقق شعارسال«تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» ضروری بیان کرد و افزود: ما باید به دنبال راهکارهای عملی و عملیاتی با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های خود در این راستا حرکت کنیم.

مهندس ماندگاری، ریاست شرکت شهرک های  صنعتی میبد هم در این نشست ضمن ارایه مشکلات موجود در صنعت گفت، وظیفه همه دستگاه ها و سازمان ها در این خصوص خیلی مهم و سنگین می باشد و برای رسیدن به اهداف تعیین شده هم سازماندهی کارها، همکاری و برنامه ریزی با توجه به پتانسیل های هر دستگاه ضروری است.

شایان ذکر است در این جلسه طرفین با بیان نکته نظرات خود، پیشنهادهایی در خصوص راهکارهای عملیاتی تحقق شعار سال(تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) ارائه کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا