یزدفردا: هشتمین جشن گلریزان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با در پارک بهاران شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش یزدفردارئیس ستاد دیه استان یزد گفت: در جشن گلریزان میبد یک میلیارد تومان جمع آوری شد که با این مبلغ ۵ زندانی آزاد شدند.

سید مسعود عظیمی افزود: ۴ زندانی دیگر در زندان‌های میبد هستند که برای آزادی آن‌ها ۹ میلیارد تومان نیاز است که در تلاشیم با جمع آوری کمک‌ها تا ماه آینده و جلب رضایت‌ها این افراد نیز به آغوش خانواده بازگردند.

وی ادامه داد: با کمک‌های خیرین و مردم، سال گذشته ۱۹۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان آزاد شدند.

عظیمی با بیان اینکه امسال هم ۷۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان داریم افزود: امیدواریم بتوانیم با استقبال گرمی که مردم میبد کرده اند و با کمک مسئولین و صاحبان صنایع، کارآفرینان و بازاریان تا ماه آینده این زندانیان را از زندان آزاد کنیم.

سجادی پور فرماندار میبد گفت: هرکدام از این زندانیان سرپرست و یا عضوی از خانواده هستند که با کارخداپسندانه و کمک خیری می‌توانند به آغوش گرم خانواده‌های خود برگردند.

رئیس زندان اردکان هم گفت: درحال حاضر ۱۸ زندانی جرائم غیر عمد درزندان اردکان وجود دارد که برای آزادی آن‌ها ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

عابدی افزود: مشارکت و استقبال مردم میبد از اول جشن گلریزان میبد خوب بوده و مبالغ خوبی به حساب دیه استان برای آزادی این زندانیان واریز شده است.

درحال حاضر ۱۸ زندانی غیرعمد بالغ بر ۲۰ میلیاد نیاز داریم این اتفاق بیافتد با کمک مردم همیشه کمک کردند باعث آزادی زندانیان بشویم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا