ویژه برنامه نارنجستان برای دومین سال متوالی با هدف بررسی ابعاد مختلف سلامت و جنبه‌های مختلف سبک زندگی در ماه مبارک رمضان هروز ساعت ۱۷ از شبکه یزد پخش می شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از‌ روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: ویژه برنامه نارنجستان برای دومین سال متوالی با هدف بررسی ابعاد مختلف سلامت و جنبه‌های مختلف سبک زندگی و داشتن زندگی سالم و با نشاط و ارائه نکاتی برای حفظ سلامت روانی و جسمانی در ماه مبارک رمضان هروز ساعت ۱۷ از شبکه یزد پخش می شود.

این ویژه برنامه به بررسی سلامت جسم و جان، همراه با تدابیر صحیح روزه داری از منظر طب اصیل ایرانی، تناسب اندام، بهبود بیماری های مزمن، سلامت معنوی با هدف کار ترویجی و فرهنگی در بین مردم با توجه به بوم و اقلیم استان یزد برای پیشگیری از انواع بیماری‌های جسمی، بررسی و هشدار درباره رابطه دو طرفه بین سلامت و خانواده، تدابیر بارداری، اصول تندرستی، سبک زندگی سالم و سایر موضوعات زندگی سالم در جامعه می‌پردازد.

گفتنی است ویژه برنامه نارنجستان در بخش های مختلف سلامت معنوی، سلامت جسمی، سلامت روح و روان و سلامت اجتماعی با حضور چهره ها و متخصصان کشوری به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با همکاری معاونت سیما مرکز یزد و انجمن تغذیه سالم به تهیه کنندگی سید مهدی ثباتیان تولید شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا