بازیگر باسابقه تلویزیون در برنامه تلویزیونی «شب‌نشینی»، از چگونگی کنار گذاشتن سیگار و تشویق ۴۲ نفر دیگر به ترک سیگار گفت.

به گزارش همشهری، داریوش سلیمی بازیگر تلویزیون، مهمان برنامه «شب‌نشینی» بود که هر شب از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

سلیمی درباره ترک سیگار خود گفت: «من عادت داشتم علی‌رغم ورزش کردن بسیار، سیگار می‌کشیدم. خوشبختانه توانستم سه سال پیش این عادت را ترک کنم و بسیار برای من کار آسانی بود. تا الان ۴۲ نفر دیگر را هم از کشیدن سیگار ترک دادم. این افراد هم اشخاص دیگری را ترک دادند.»

این بازیگر ادامه داد: «من در اوج دوران کرونا که وضع مادی مناسبی نداشتم، با پیشنهاد کاری مواجه شدم که در یک سکانس آن نیاز به کشیدن سیگار بود و آن را رد کردم. چون معتقد بودم کشیدن یک پک سیگار می‌تواند من را به خانه اول برگرداند.»

او گفت: «زمانی که با دوستان طنزپردازم یک‌جا جمع می‌شویم، من بیشتر از دیگران صحبت می‌کنم، اما در بازیگری انتخاب اولم طنز نیست. به‌طور کلی من نقش‌های منفی را دوست دارم و در طنز هم موارد موقعیتی را به طنز‌های لودگی ترجیح می‌دهم. برای مثال سریال «چهاردیواری» را به دلیل موقعیت‌های آن بسیار دوست دارم.»

برنامه «شب‌نشینی» به تهیه‌کنندگی عباس درویش، هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین روی آنتن شبکه جهانی جام‌جم می‌رود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا