۱۳۰ جانباز دفاع مقدس شهرستان بهاباد دوشنبه شب در مراسمی به مناسبت روز جانباز تجلیل شدند.

سرپرست فرمانداری بهاباد در این آیین اظهار داشت : خانواده های معظم شهدا و جانبازان حق زیادی برگردن تمام ملت ایران دارند و همه ما قدردان آنان هستیم.

علیرضا تیموری بیان داشت : جانبازان با تکیه بربصیرت و وفاداری، راه حضرت ابوالفضل (ع) را به درستی ادامه داده و در تاریخ ماندگار شدند.

سرپرست فرمانداری بهاباد افزود: جامعه به فرهنگ پایداری و شهادت نیاز دارد و جانبازان به عنوان مظاهر مقاومت و ایستادگی از احترام و منزلت برخوردار هستند؛ فرهنگ جانبازی و ایثارگری باید با تکنیک ها و ابزارهای نو به نسل امروز منتقل شود.

وی با بیان اینکه جانبازان، شهدای زنده انقلاب هستند و با از خود گذشتگی و حضور دلیرانه در جبهه های حق علیه باطل، جانفشانی کرده اند گفت: عشق به علمدار کربلا خصیصه بارز جانبازان است.

امام جمعه بهاباد هم بیان کرد: جانبازان به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس می‌توانند به خوبی پیام انقلاب و نیز آمارن‌های امام خمینی (ره) را به جوانان و نسل‌های آینده انتقال دهند و الگوی مناسبی در ایثار و از خود گذشتگی برای جوانان باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه جانباز یک کتاب بزرگ از تعالی شخصیت انسان است که در راه دین و میهن خویش جانش را در معرض فدا شدن قرار می‌دهد و با صبر و تحمل، مشکلات جانبازی را تحمل می‌کند افزود: جانبازان کتاب آموزش بزرگواری و ایثارگری هستند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا