دبیر ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد از اجرای ۷۰ درصد مصوبات این ستاد خبر داد.

به گزارش یزدفردانشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد با هدف بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در مهریز برگزار شد.

صنعتگران در این جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی خود را با مسئولان دستگاه قضایی استان در میان گذاشتند.

دبیر نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گفت: تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید، محور نشست ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی بود.

محمدرضا حدادزاده افزود: کمیته‌های تخصصی با حضور دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی، موارد را بررسی و کار کارشناسی انجام می‌دهند و مطابق دستور العمل اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در صحن ستاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این راستا مصوباتی در چهارچوب قانون تصویب می‌شود و دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از تولید و اشتعال مکلف به اجرا هستند.

حداد زاده تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰۰ درخواست در دبیرخانه این ستاد ثبت ارسال شده و بیش از ۷۰ درصد مصوبات ستاد اجرایی شده است.

دادستان یزد با اشاره به بررسی مشکلات هشت واحد تولیدی و صنعتی در این جلسه اظهار داشت: بیشتر مشکلات مطرح شده در حوزه بانکی و تسهیلات و بازپرداخت تسهیلات و واگذاری زمین و آب منطقه‌ای بود.

وی هم افزایی بین دستگاه‌های دولتی را از دیگر اهداف این ستاد برشمرد و گفت: قوه قضائیه عزم خود را برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی جزم کرده تا بتواند در کنار دولت رونق اقتصادی را در کشور ایجاد کند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا