دومین جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه‌ هدف بهزیستی استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفرداسرپرست بهزیستی استان گفت: دومین جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه هدف با اهداف ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز و مهدویت در خانواده بزرگ بهزیستی یزد به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

رضا ابهت افزود: جهت دهی و استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌های هنری مخاطبان در نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز و مهدویت و شناسایی و تجلیل از نخبگان هنری فعال در حوزه‌های فرهنگ دینی بهزیستی، در سه موضوع کتابخوانی، اذان و بخش هنری از جمله ساخت کلیپ، پادکست، موشن گرافی و انیمیشن از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی برگزاری این جشنواره را در راستای اجرای تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی و ستاد اقامه نماز دانست و تصریح کرد: این جشنواره در مرحله اول به صورت استانی برگزار می‌شود و برگزیدگان استان به جشنواره کشوری راه می‌یابند.

سرپرست بهزیستی استان ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلیه بخش‌های جشنواره به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ابهت اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ۳۰ بهمن ماه سال جاری است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۳۷۰۸۳۷۲۰ و یا به امور فرهنگی بهزیستی استان واقع در بلوار دانشجو، مجتمع اداری ارسال کنند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا