تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد در راستای حفظ سلامت کارکنان دولت و مردم گفت: مسئولین ادارات به کارمندان 48 ساعت فرصت بدهند تا نسبت به تزریق واکسیناسیون دز سوم اقدام نمایند.

به گزارش یزدفرداسرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه ستاد کرونای شهرستان با بیان اینکه درصد پوشش واکسناسیون دز اول و دوم کارمندان بیش از 97 درصد است گفت: این آمار در دز سوم برای کارمندان که جزو بدنه دولت می باشند و با مردم در ارتباط هستند از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

"علیرضا تیموری" در راستای حفظ سلامت کارکنان دولت و مردم تأکید کرد: مسئولین ادارات به کارمندان 48 ساعت فرصت بدهند تا نسبت به تزریق واکسیناسیون دز سوم اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه کارمندانی که از لحاظ پزشکی معذوریت دارند از این اقدام مستثنی می باشند گفت: کارمندانی که نسبت به تزریق دز سوم واکسن کوتاهی کنند باید ضمن جلوگیری از حضور آنها در اداره مربوطه، برای آنها غیبت منظور گردد.

تیموری همچنین درصد پوشش واکسیناسیون نوبت اول و دوم جمعیت ساکن شهرستان در رده سنی بالای 12 سال را به ترتیب 92 و  80 درصد، بالای 18 سال را به ترتیب دوز اول و دوم 93 و 81 درصد عنوان نمود.

سرپرست فرمانداری بهاباد همچنین به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در چند روز اخیر اشاره نمود و تأمین خودرو مورد نیاز مرکز بهداشت با کمک ادارات شهرستان، برگزاری جلسات متعدد با معتمدین و روحانیون جهت اقناع سازی مردم برای تزریق واکسن، راه اندازی تیم سیار واکسیناسیون در روستاها، تجهیز 90 درصد کلاس های مدارس شهر به سیستم تهیه مناسب، بازرسی مشترک از اصناف و ادارات به صورت هفتگی، تأمین نیروی واکسیناتور با کمک جمعیت هلال احمر جهت خدمت رسانی سریعتر و رهگیری بیماران مبتلا به کرونا  را از برخی اقدامات عنوان داشت.   

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا