همزمان با چهارمین روز دهه فجر به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب ایران در آیینی که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد، بهره برداری از۷۰ پروژه عمرانی، صنعتی و گازرسانی با ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بهاباد آغاز شد.

این پروژه ها شامل گازرسانی به ۲۹ روستای بخش آسفیچ و بَنستان ، ۹ مورد ایستگاه آب شیرین کن ،  ۲ زمین چمن مصنوعی در روستای « ببروئیه » در دبیرستان شهید نواب صفوی آسفیچ ، کارخانه فلوتاسیون روی ببروئیه و افتتاح جاده آسفالته روستاهای خیرآباد، رحیم آباد و علی آباد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در آیین افتتاح این پروژه ها با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام امام خمینی( ره) گفت: رژیم گذشته در برابر ابرقدرت‌ها از جمله آمریکا سر تعظیم فرود می آورد و در مقابل به  مردم ایران ظلم و ستم می‌کرد.

محمد علی شاه حسینی اضافه کرد: در نظام ایران خدمات‌ رسانی به مردم از جمله وظایف و مأموریت‌های مسئولان و توجه به مطالبه و خواسته آنهاست که  در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه بهاباد ظرفیت‌های مهمی در بخش های متعدد دارد، که تاکنون بخشی مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: در این مورد می توان به عنوان نمونه امروز به افتتاح پروژه گازرسانی به ۲۹ روستای بخش آسفیچ و دهستان بنستان بهاباد اشاره کرد .

وی افزود: بهره برداری از پروژه های گازرسانی به این روستاها با صرف ۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه اجرا شد که در این مورد تعدادی شبکه توزیع پلی اتیلن ، خط تغذیه فولادی اجرا شد و سه عدد ایستگاه تقلیل فشار نصب و تعدادی شبکه گذاری و تعدادی انشعاب گاز هم به مشترکان واگذار شد .

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با بهره برداری از کارخانه فلوتاسیون سرب و روی سردار شهید سلیمانی روستای ببروئیه بهاباد با صرف ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۷۰ نفر فراهم شد.

شاه حسینی در ادامه با بیان اینکه انقلاب ایران به برکت خون شهیدان امروز با اقتدار در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام می درخشد، افزود: از زمان انقلاب خدمات زیاد به مردم ارایه شد و گام های مهمی در راستای محرومیت زدایی نیز برداشته شد.

معاون استانداری یزد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب نسبت به احداث جاده روستایی خدمات قابل توجهی انجام  شد و پروژه های زیادی به بهره برداری رسید از جمله می توان به پروژه ایمن سازی محور بهاباد - چادرملوی اردکان  اشاره کرد.

وی بیان کرد: بهره برداری از این پروژه که در مسیر روستاهای رحیم آباد و خیرآباد قرار دارد، شامل تعریض جاده و احداث باند کندرو در رحیم آباد ، احداث باند عریض در حد فاصل ۲ روستا ، احداث میدان ، بلوار خروجی و کندرو در خیرآباد، آسفالت معابر روستایی با پنج میلیارد تومان هزینه اجرا شد.

همچنین افتتاح ۹ ایستگاه آب شیرین کن در روستاهای بهاباد به صورت نمادین در روستای «کویجان» با صرف ۲.۸ میلیارد تومان از دیگر پروژه  هایی  بود که با حضور معاون استانداری یزد در بهاباد به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا