سالن‌های یک و دو پردیس‌های سینمایی تک و جام جم شهر یزد از فردا جمعه ۱۵ بهمن الی ۲۲ بهمن در دو سانس ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

به گزارش یزدفردامعاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار است، گفت: با وجود واکسیناسیون عمومی، جشنواره بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا و دستورالعمل‌های سازمان سینمایی کشور برگزار خواهد شد.

فاطمه موسوی زاده افزود: پیش بینی‌های ما این است که از فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر استقبال خواهد شد، بنابراین تمیهدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به یکی از سامانه‌های بلیت‌فروشی «ایران‌تیک»، «سینماتیکت» و «گیشه هفت» برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره اقدام کنند.

موسوی زاده ادامه داد: امسال در جدول اکران فیلم‌های جشنواره، آثار کارگردانان باسابقه و نام آشنایی، چون مسعود کیمیایی، محمدحسین مهدویان، بهروز شعیبی را به تماشا خواهیم نشست.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم مخاطبان فهیم و سینمادوست یزدی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ونظم در سالن نمایش فیلم با سینماداران وهمکاران ما درستاد اجرایی جشنواره، همکاری کنند تا جشنواره در پیک ششم کرونا به سلامت برگزار شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا