همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز آغاز دهه مبارک فجر ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروزسه شنبه (زمان ورود تاریخی معمارکبیر انقلاب به میهن اسلامی) زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ریحانه بهاباد به صدا درآمد.

به گزارش یزدفردا: همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب به ایران اسلامی، زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ریحانه بهاباد با حضورفرماندار امام جمعه شهردارورئیس شورای اسلامی شهر و مدیرآموزش وپرورش وجمعی ازمسئولان شهرستان بهاباد نواخته ‌شد.

سرپرست فرمانداری بهاباد دراین مراسم درسخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر و سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت: با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب زمینه یک انقلاب اسلامی باشکوه و همراه با دیدگاه‌های همه گروه‌های مختلف با رویکردهای متفاوت توانست سبب رشد کشور شد.

علیرضا تیموری با تاکید بر اینکه همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، خاطر نشان کرد: رمز پیروی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی به عنوان اولویت اصلی همگان مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری بهاباد عنوان کرد: دانش آموزان در مدارس هم در تحقق کلام و وصایای امام گام برداشته که این موضوع زبانزد و مورد توجه است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عزت اسلامی در کشور ایران شد، گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی چهل ساله انقلاب، هرگز ذره‌ای از اتحاد، انسجام و همدلی ملت ایران کاسته نشد.

وی ادامه داد: رژیم سلطنتی طاغوت در قبل از انقلاب، وابسته به دشمنان بود که پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) استقلال ، آزادی و خوداتکایی را به کشور بازگرداند و زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

تیموری بیان داشت :  تفكر انقلابي در سايه حاكميت ديني دشمنان ايران اسلامي را وحشت زده مي كند و به همين دليل است كه از هر ظرفيتي در حوزه تبليغي و فضاي مجازي براي توطئه عليه كشور بهره گرفته مي شود و هوشياري مردم به ويژه جوانان و دانش آموزان در اين زمينه ضروري است.

وی ضمن اشاره به وجود دستاوردهای بزرگ در کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید برای رسیدن به اهداف خود، بیشتر تلاش کرده و باور کنیم که می توانیم.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا