– در نخستین روز از دهه فجر انقلاب و همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن، آئین نمادین استقبال از کاروان حضرت امام خمینی (ره)، صبح روز سه شنبه درجوار حرم شهدای گمنام بهاباد برگزارشد.

این مراسم بنحو باشكوهی با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، مردم ولایتمدار و مسوولان با اجرای سرودهای انقلابی و حماسی برگزار شد.

در ادامه هم موتورسواران بسیجی با حمل پرچم های جمهوری اسلامی، مسیر گلزار شهدای گمنام بهاباد تا بهشت محمدی گلزارشهدای این شهرستان را طی کردند و نسبت به غبارروبی ، عطر افشانی و گلباران قبور منور شهدا اقدام كردند.

شركت كنندگان در مراسم نمادین استقبال از رهبر كبیر انقلاب اسلامی با تاكید بر ادامه راه و مسیر نورانی حضرت امام راحل (ره) بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهیدان تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند.

امام جمعه بهاباد دراین آئین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس وانقلاب اسلامی و امام شهیدان وبا تبریک آغاز برنا مه های دهه مبارک فجرو با بیان اینکه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تجلیات بزرگ الهی در دنیا است گفت : پیروزی انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن به طور قطع یكی از تجلیات خداوند است كه در دنیا پس از بعثت پیامبر(ص) اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی با بیان اینكه ملت ایران از سرافراز ترین و با غرور ترین مردم دنیا هستند گفت: امروز نشست با سران آمریكایی با عزت و غرور ملت ایران سازگار نیست.

وی انقلاب اسلامی ایران را یكی از بهترین نعمت های الهی برشمرد و افزود: امروز باید با حفظ آثار و ارزش های پیروزی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس قدر شناس این نعمت بزرگ الهی باشم.

درپایان مراسم نمادین کاروان امام خمینی ره درسالروزورودشان به میهن اسلامی درجوارشهدای گمنام بهاباد برگزارشد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا