سرپرست جديد اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بهاباد درآئینی که با حضورمدیرکل منابع طبیعی استان یزد و سپرست فرمانداری بهاباد درمحل فرمانداری این شهرستان برگزارشد اززحمات سرکار خانم مهناز ایمانی قدردانی و مجید طالبی به عنوان سرپرست جدید اداره مناع طبیعی و آبخیزداری بهاباد معرفی شد.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان یزدعصرروز شنبه دراین آئین درسخنانی باتبریک فرارسیدن چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وبابیان اینکه بدون حفاظت از عرصه های منابع طبیعی توسعه معنا ندارد گفت : بدون حفاظت از عرصه های منابع طبیعی توسعه معنا ندارد ، منابع طبیعی بستر اشتغال و تولید است و در این راستا انتظارات و خواسته های مردم باید در چارچوب قوانین و مقررات برآورده شود.

محمدرضا آخوندی با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان بهاباددر حوزه منابع طبیعی گفت:خوشبختانه منابع طبیعی در این شهرستان درزمان خانم ایمانی درطول دوران مسئولیت خویش اقدامات خیلی خوبی را انجام داده است .

وی با اشاره به این که منابع طبیعی بستر حیاط بشری است، تأکید: برنامه‌های عمده اداره کل منابع طبیعی در استان یزد اجرای طرح‌های عملیاتی آبخیزداری، بیابان‌زدایی و‌ مراقبت نگهداری از منابع موجود در استان است.

مدیر کل منابع طبیعی استان یزد درادامه بحث محدودیت‌های اعتباری را از جمله جدی‌ترین مشکلات منابع طبیعی در راستای اجرای طرح‌های ملی و استانی در حوزه های مختلف عنوان کرد و افزود: برنامه‌های خیلی خوبی در قالب‌های برنامه‌های توسعه‌ای عرصه‌های مختلف منابع طبیعی استان در دستور کار است.

سرپرست فرمانداری بهاباد هم درمراسم تودیع ومعارفه رئیس جدید منابع طبیعی بهاباد از زحمات سرکار خانم ایمانی دردوران خدمت خود در این اداره قدردانی کرد وانتصاب مجیدطالبی را به سمت ریاست این اداره تبریک گفت .

علیرضا تیموری بااشاره به عرصه های منابع طبیعی خوبی که در شهرستان بهاباد وجود دارد گفت : شهرستان بهاباد از نظر منابع طبیعی دارای پتانسیل بسیار خوبی میباشد از جمله کاشت گیاهان داروئی  که دراستان رتبه بالائی رادارد.

وی حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی دانست و اظهار داشت: باید مقوله حساسیت نسبت به منابع طبیعی و حفاظت از آن به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

سرپرست فرمانداری بهاباد درپایان با بیان اینکه منابع طبیعی سرمایه های ارزشمند و میراث گرانبهای کشور است که باید همه در جهت حفظ و حراست از آن تلاش کنند گفت: منابع طبیعی و محیط زیست متعلق به خود مردم است و برنامه ریزی ها بایستی به گونه ای باشد تا مردم را با طبیعت آشتی دهیم و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را به مردم بسپاریم.

درپایان از زحمات سرکار خانم مهناز ایمانی بهابادی قدردانی و مجید طالبی به عنوان سرپرست جدید منابع طبیعی بهاباد معرفی شد .










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا