سرپرست فرمانداری بهاباد با اشاره به اهمیت بزرگدا شت یوم‌ الله دهه فجر گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا ویژه برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محد ودیت ‌های کرونایی با محوریت فضای مجازی در بهاباد برگزارمیشود

علیرضا تیموری درجلسه ستاد بزرگداشت برنامه های ایام الله دهه فجر شهرستان بهاباد که با حضورامام جمعه وسایر اعضاءدرمحل فرمانداری این شهرستان برگزارشددرسخنانی با گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌گیری از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان از این فضا جهت تخریب کردن انقلاب و سیاه‌نمایی آن بهره می‌برند که در جهت خنثی کردن افکار آنها، باید از همین فضا با تولید محتوای ترویجی، جوانان را بیشتر با جنایت‌های استکباران علیه انقلاب و دستاوردهای چشمگیر کشور که در سایه این انقلاب به دست آمده، آشنا کرد.

وی بیان داشت : رسالت ما معرفی دستاوردها‌ی انقلاب است و با وجود رعایت شیوه نامه ها، کرونا نباید مانع از اطلاع رسانی در زمینه بیان این دستاورد‌ها شود.

تیموری به برگزاری راهپیمائی یوم الله 22 بهمن امسال اشاره کرد و با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل قرار داشتن در شرایط خاص بیماری کرونا به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود، افزود: لازم است برای چنین برنامه‌های فرهنگی، برنامه ریزی و مدیریت جامعی شود.

سرپرست فرمانداری بهاباد دهه فجر را فرصت بسيار مناسبي براي تبيين خدمات و اقدامات دولت و نظام اسلامی در بخش هاي مختلف دانست واظهارکرد: دستگاه های اجرایی از فرصت ایام الله دهه فجر برای ارائه خدمات و اقدامات انجام شده دولت به مردم نهايت استفاده را ببرند .

وی اضافه نمود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از آن به نحو مطلوب برای اطلاع رسانی و روشنگری در این زمینه استفاده کرد.

تیموری با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب باشد، خاطر نشان کرد:برای اجرایی کردن برنامه‌ها و تکالیف باید تلاش شود و در این زمینه عزم جدی وجود دارد.

وی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درشهرستان بهاباد شد.

سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است که گذشته را از آینده جدا ساخته و در این دهه، اسلام تولدی دوباره یافت و در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به ‌شمار می‌رود افزود: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام وخاستگاه ارزشهای اسلامی ومقطع رهائی ملت ایران است .

درادامه این جلسه امام جمعه بهاباد به بحث جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده اشاره کرد وافزود : دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در قبل وبعد از انقلاب باید برای نسل جوان ونوجوان امروز تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی با اشاره به این که انقلاب ما متکی به معنویات است و چشم دنیا به انقلاب ما معطوف و به خاطر پیشرفت‌های این انقلاب اسلامی است که دشمنان چشم دیدن ایران را ندارند افزود: باید بدانیم تا زمانی که مردم همدل و مرتبط با یکدیگر باشند و در صحنه حضور دارند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بر هر چه با شکوهتربرگزارکردن برنامه های دهه فجر دراین شهرستان تاکید کرد و افزود: باتوجه به شرائط حاد کرونائی ووضعیت بهاباد درشرائط نارنجی برنامه های دهه فجر بارعایت دستورالعملهای بهداشتی و سعی شود به صورت مجازی برگزارگردد.

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز دشمنان و قدرت‌های دنیا دست به دست هم داده‌اند و از هیچ اقدامی برای براندازی این نظام و انقلاب دریغ نکردند، اما این انقلاب انقلابی الهی است که با لطف پروردگار و استقامت ملت قهرمان جاودانه باقی می ماند.

درپایان کمیته های تخصصی واعضای ستاد دهه فجر نظرات و پیشنهادات خودرادرخصوص هرچه بهتر برگزارشدن برنامه های دهه فجرارائه دادند .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا