به گزارش یزدفردا:

سارقان حرفه اي اماكن خصوصي دريزد دستگير شدند

رئيس پليس آگاهي استان يزد ازدستگيري سارقان حرفه اي اماكن خصوصي و کشف 21 فقره سرقت در شهرستان يزد خبرداد.

سرهنگ كارآگاه "محمدرضا حناساب" در تکميل اين خبراظهار داشت: درپي وقوع چند فقره سرقت ازاماكن خصوصي در سطح شهرستان يزد، شناسايي سارق يا سارقان دردستوركار كاراگاهان اداره سرقت پليس آگاهي استان قرارگرفت.

حناساب تصريح كرد:ماموران پس ازشناسايي 8 سارق واخذ مجوزهاي قانوني ،متهمان درمخفيگاهشان درعملياتي جداگانه وهماهنگ دستگير ودربازرسي ازمخفيگاه آنان اموال مسروقه ای به ارزش تقريبي یک ميليارد ريال كشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بررسی های پلیسی لب به اعتراف گشوده و به 21 فقره سرقت درشهرستان يزد اعتراف كردند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفي وروانه زندان شدند.

سرهنگ حناساب در پایان ازشهروندان خواست:هشدارهاي پيشگيري ازسرقت را جدي بگيرند و درصورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را ازطريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دستگيری 2خرده فروش حرفه ای مواد مخدر در اردکان

فرمانده انتظامي شهرستان اردكان از دستگيري 2خرده فروش حرفه اي و كشف 2 کيلو 500گرم انواع موادمخدر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر شفيعي فرمانده انتظامي شهرستان اردکان اظهار داشت: در پي اخبار واطلاعات واصله مبني بر فعاليت فردي در خصوص تهيه و توزيع مواد مخدر به صورت گسترده در يکي از نقاط شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران يگان امداد شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران يگان امداد شهرستان با انجام تحقيقات و بررسي ميداني ضمن شناسايي فروشنده مواد مخدر متوجه شدند که متهمان در مکان هاي مختلف اقدام به توزيع موادمخدر در سطح شهرستان مي نمايند لذا با هماهنگي قضائي متهمان را دستگير و در بازرسي از3 مخفيگاه آنان جمعا مقدار 2 کيلو و 500 گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

کشف 54 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک متهم در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی در بازرسي از یک کامیون 54 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ"منوچهر نصیری" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک وآن را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در ادامه خودرو مذكور را به داخل ایستگاه منتقل و در بازرسي از آن 54 كيلوگرم تریاک كشف كردند.
نصیری تصريح كرد: در اين راستا يك خودرو توقيف و يك نفر متهم دستگير كه پرونده قضائي در اين خصوص تشكيل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در پایان گفت: ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و حضور شبانه روزی در محورهای مواصلاتی و نقاط جرم خیز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

گواهینامه جعلی لو رفت

رئیس پلیس راهور استان از دستگیری فردی که با استفاده گواهینامه جعلی اقدام به رانندگی می کرد در شهرستان یزد خبر داد.

سرهنگ مهدی زارع با اعلام جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان یزد در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه پراید را به علت تخلفات رانندگی متوقف می کنند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی مدارک راننده متوجه می شوند که گواهینامه وی جعلی است، افزود: در بررسی های انجام شده مشخص می شود که گواهینامه این فرد اصالت نداشته و به صورت ماهرانه ای جعل شده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد با بیان اینکه راننده به همراه خودرو برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل می شوند، تصریح کرد: در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ می شود.

سرهنگ زارع با بیان اینکه استفاده از مدارک جعلی برابر قانون جرم بوده و از 6 ماه تا یکسال حبس دارد، به جاعلان نیز هشدار داد پلیس به هیچ وجه اجازه نمی دهد تا این دسته افراد به راحتی اقدامات مجرمانه خود را ادامه دهند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا