سرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه هماهنگی تامین ساختمان و تجهیز پاسگاه انتظامی دهستان جلگه، نیروی انتظامی را یکی از نهادهای مهم و مؤثر در تأمین امنیت پایدار جامعه برشمرد و برای راه اندازی و این پاسگاه انتظامی در آینده نزدیک تأکید نمود.

به گزارش یزدفرداسرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه هماهنگی تامین ساختمان و تجهیز پاسگاه انتظامی جلگه که با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، بخشدار مرکزی بهاباد، رئیس و معاون اداره آموزش و پرورش، شورای اسلامی و دهیار احمدآباد و جمعی از معتمدین این روستا برگزار شد نیروی انتظامی را یکی از نهادهای مهم و مؤثر در تأمین امنیت پایدار جامعه برشمرد.

"علیرضا تیموری" با بیان اینکه ایجاد امنیت در هر جامعه ای بسترساز توسعه و پیشرفت بوده و حضور عزیزان پلیس و نیروی انتظامی موجب احساس امنیت، دلگرمی و آرامش برای شهروندان جامعه است از بخشدار مرکزی و شورای  اسلامی و دهیار احمد آباد خواست برای راه اندازی و افتتاح پاسگاه انتظامی احمد آباد تا دهه فجر سال جاری تلاش کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به جهت اجاره ساختمان مدرسه جهت استقرار پاسگاه تا زمان احداث ساختمان آن نهاد، همراهی و مساعدت خیرین روستاهای منطقه جلگه برای ساخت ساختمان پاسگاه را خواستار شد.

بخشدار مرکزی در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت اخذ مجوز پاسگاه جلگه و نیز مساعدت خیرین احمدآباد جهت تامین زمین آن را ارائه نمود و از پیگیری فرماندهی انتظامی استان و تلاش فرمانده انتظامی شهرستان به جهت تسریع در افتتاح پاسگاه جلگه واقع در احمدآباد قدردانی کرد و گفت: پیگیری‌های فرماندهی انتظامی و همچنین مسئولان استانی موجب شد تا امروز شاهد به ثمر نشستن یکی از مطالبات مهم این منطقه پرجمعیت باشیم.

"حسین زینلی" افزود: به‌طور حتم استقرار این پاسگاه نتایج مثبت و ملموسی در سطح بخش برجای خواهد گذاشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا