نماینده مردم بهاباد یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از شهرستان یزد، بهاباد بیشترین اعتبارات سفر ریاست جمهوری را در این استان به خود اختصاص داده است گفت: در این سفر ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت جاده بهاباد- دربند اختصاص یافت .

محمدرضا صباغیان بافقی روز شنبه طی نشستی در بهاباد اظهار داشت: جاده بهاباد به دربند نایبند یکی از راه های اصلی شهرستان بهاباد است که استان خراسان جنوبی را به مرکز کشور متصل می کند و به جاده طلای سرخ معروف است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد درخصوص احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی بهاباد هم گفت : برای ساخت این بیمارستان نیز اعتبارات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است و امیدواریم ساخت آن که نیاز مبرم شهرستان است شروع شود .

صباغیان درخصوص پرداخت ۲ درصد عوارض معادن و شرکتهای اطراف نیز افزود : جهت پرداخت این رقم باید فرمانداری و شهرداری از معادن اطراف مطالبه کنند و اگر در این مورد مشکلی به وجود آمد ازطریق دستگاههای قضایی پیگیری شود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در خصوص آبرسانی به ۵۸ روستای شهرستان بهاباد اظهار داشت: مقرر شد با ساخت مجتمع آبرسانی برای این تعداد روستا مشکل انتقال آب به این روستاها حل شود و برای تکمیل این مجتمع آبرسانی درسال آینده مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد .










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا