سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه کار فرهنگی نیاز به تعامل همه دستگاه های اجرایی دارد و با تقویت فرهنگ و هنر می‌توان جامعه را به رشد و پویایی رساند، گفت : باید توسعه فرهنگی و هنری را در ابعاد مختلف جدی گرفت.

علیرضا تیموری در دیدار با انجمن های فرهنگی، هنری و اصحاب هنر شهرستان افزود: هنرمندان باید با هنر خود به جامعه خدمت کنند و در راستای ترویج فرهنگ دینی بکوشند.

وی اضافه کرد: خداوند هنر را در وجود بندگان خاص خود قرار داد تا زیبایی‌های خلقت را ببیند و به مردم معرفی کنند.

سرپرست فرمانداری بهاباد بیان کرد: اگر به دنبال پیشرفت ایران اسلامی هستیم این مهم باید توسعه یابد و اصحاب فرهنگ و هنر با تفکر ناب خود مدیران را یاری کنند.

تیموری افزود: کار فرهنگی نیاز به تعامل همه دستگاه ها دارد گرچه متولی فرهنگ و هنر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما وظیفه همه نهادها و سازمان هاست که در این مقوله مهم یاری رسان و کمک دهنده باشد.

این مسئول با بیان اینکه کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر رسالت ماست و باید برای آن برنامه ریزی کنیم، افزود: هنر، نمایانگر فرهنگ عمیق هر جامعه است ،امیدواریم بتوانیم تسهیل ‌گر امور فعالان این مسیر باشیم.

وی گفت : مدیران موسسه های مردم نهاد و انجمن های فرهنگی هنری می توانند با اجرای برنامه های مفید و ارزنده در جهت توسعه فرهنگی شهرستان موثر باشند.

تیموری مطالبه شهروندان در حوزه فرهنگ و هنر را به حق دانست و بر ظرفیت بالای کار فرهنگی تاکید کرد.

بنابر اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد، در این شهرستان پنج انجمن فرهنگی، هنری و ۳۲ کانون فرهنگی، هنری مساجد وجود دارد و ۲۵۰ هنرمند در۱۰ رشته فعالیت دارند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا