رئیس ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر میبد در دیدار با سجادی پور سرپرست فرمانداری گفت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان میبد با کمترین امکانات و نیرو تمام تلاش خود را برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و عفاف و حجاب به کار بسته است.

به گزارش یزدفردا: عباسعلی دهقانی افزود: هرچند به علت حضور افراد غیربومی و همچنین آسیب‌های فضای مجازی، برخی از ناهنجاری‌ها را در سطح شهرستان شاهد هستیم؛ اما با به‌کارگیری تدابیر لازم از طریق تذکر لسانی و نصب بنرهای حفظ شئون اسلامی، شهرستان میبد نسبت به خیلی از مناطق استان از شرایط خوب فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

سید جمال سجادی پور سرپرست فرمانداری میبد هم ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این راستا گفت: شهرستان میبد از دیرباز شهر فرهنگ و تمدن بوده و نباید حضور عده‌ای غیربومی و تازه‌وارد تحت تأثیر فرهنگ‌های وارداتی باشد.

سجادی پور افزود: فرهنگ ایرانی اسلامی که در شهر میبد ساری و جاری است آن‌قدر جذابیت دارد که علاوه بر حفظ آن باید روی افرادی که شهرستان میبد را برای سفر یا سکونت وزندگی انتخاب کرده‌اند اثر مثبت بگذارد.

وی وجود مراکز علمی، آموزش‌وپرورش قوی، حوزه‌های علمیه و صنعت را ظرفیت‌های بسیار خوب فرهنگی علمی صنعتی و اقتصادی خواند و گفت: باید درکنارهمه این زمینه‌های رو به رشد، زیرساخت‌های فرهنگی را برای یک زندگی سالم ایرانی اسلامی هم برای همه ساکنین فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری میبد با تاکید بر رعایت شئون اسلامی و به‌ویژه عفاف و حجاب در شهرستان میبد تصریح کرد: بر هر فردی که در جامعه اسلامی زندگی می‌کند تذکر لسانی لازم است اما درجاهایی هم باید نیروهای امنیتی برخورد قاطع را با افراد هنجارشکن باید انجام دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا