تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه شورای اداری شهرستان نگاه توسعه ای شهرستان بهاباد را نگاه عدالت محور به کل شهرستان دانست و گفت: باید با نگاه عدالت محور به همه شهر و روستاها، کلیه مناطق شهرستان به طور یکسان از توزیع امکانات و اعتبارات برخوردار باشند تا عدالت در این مهم به سرانجام برسد.

به گزارش یزدفرداسرپرست فرمانداری بهاباد ضمن تشکر از خدمات و تلاش های ارزشمند آقای خانی زاده فرماندار سابق بهاباد که برنامه ریزی های خوبی برای پیشرفت شهرستان داشتند گفت: فرصت خدمت خیلی زودگذر است و امروز همه ما این افتخار را داریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم.

"علیرضا تیموری" مسئولیت در نظام و حکومت اسلامی که خون شهدا به پای آن ریخته شده است را نوعی عبادت دانست و گفت: ما باید قدر این نعمت و لحظات را بدانیم و با قدرت و با برنامه به مردم خدمت کنیم.

وی نگاه توسعه ای شهرستان بهاباد را نگاه عدالت محور به کل شهرستان دانست و خطاب به مسئولین شهرستان گفت: باید با نگاه عدالت محور به همه شهر و روستاها، کلیه مناطق شهرستان به طور یکسان از توزیع امکانات و اعتبارات برخوردار باشند تا عدالت در این مهم به سرانجام برسد.

تیموری با بیان اینکه با رأی مردم، دولت مردمی به ریاست آیت ا... رئیسی به پای کار آمد و همه مردم امیدوار شدند و یک امیدواری خاصی در جامعه به وجود آمده است گفت: همه ما مسئولین باید به برنامه ها و سیاست های این دولت  توجه داشته باشیم؛ دولت یک عهد نامه را دارد به نام "عهدنامه مدیران دولت مردمی" که انتظار است مسئولین شهرستان این عهدنامه را سرلوحه کلیه اقدامات و تصمیم گیری های خود قرار دهند.

عالی ترین مقام شهرستان بهاباد با تأکید بر اولویت قرار دادن تکریم ارباب رجوع، از مسئولین خواست روزهای یکشنبه هیچ برنامه ای جز برای پاسخگویی و ملاقات مردمی نداشته باشند.

تیموری با بیان اینکه مسئولین برای حل مشکل مردم باید وارد میدان شوند و با حضور در بین مردم از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کنند گفت: اگر در بین مردم باشیم، مردم مشکلات خود را راحت تر مطرح می کنند و دیگر نیازی نیست که پشت درب اتاق ما برای طرح مشکل خود منتظر بمانند.

وی نگاه مساعد مدیران بر پیگیری و تسریع در اجرای دستورات را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: یکی از برنامه هایی که در راستای خدمت به مردم باید اجرا شود راه اندازی میز خدمت در نمازجمعه است که باید از همین هفته اجرا شود.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه اکثر مشکلات شهرستان بهاباد در خود شهرستان قابل پیگیری و حل می باشد گفت: مدیران شهرستان باید با همفکری مجموعه خود برای مشکلات و چالش هایی که دارند، از طریق بومی سازی راه های جدی را برای رفع آنها داشته باشند.

تیموری در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با اشاره به ورود سویه جدید امیکرون به استان یزد، بر رعایت پروتکل های بهداشت و فاصله اجتماعی به ویژه استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون تأکید نمود و گفت: 90 درصد کارمندان شهرستان دو دز واکسن کرونا را تزریق نموده اند و می طلبد برای تزریق مرحله سوم نیز اقدام نمایند.

تأکید بر تعامل با مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم و جذب امکانات و اعتبارات استانی، حضور مدیران ادارات در مراسم های ملی و مذهبی، آمادگی در برابر حوادث طبیعی و اجتماعی، صرفه جویی در مصرف انرژی به خصوص گاز، پیگیری مصوبات سفر استاندار، ارسال اولویت ها، طرح ها و برنامه های شهرستان برای سال آینده به فرمانداری، عدم حضور برخی نیروهای استخدامی غیر بومی و ضرورت خالی کردن چارت سازمانی برای آزمون های استخدامی آینده و حضور مسئولین در روستاها و استفاده از ظرفیت شورای اسلامی و دهیاران برای پیشرفت شهرستان از دیگر موارد مطرح شده توسط سرپرست فرمانداری بهاباد بود.

امام جمعه بهاباد دراین مراسم طی سخنانی توجه به مؤلفه های مختلف و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام اسلامی ایران است و باید از تجربیات گام اول استفاده کنیم؛ مسئولین باید از تجربه های مدیران قبلی استفاده و تجربه های عبرت آموز دیگران را ادامه ندهد.

حجت الاسلام و المسلمین بشکانی با اشاره با نقش نهادهای شهرستان برای حل مشکلات مردم گفت: ایجاد احساس مسئولیت بسیار مهم و حائز اهمیت است و لذا مسئولیت ها باید به درستی در شهرستان تقسیم شود تا براساس تفکیک مأموریت ها و وظایف بتوان گام بزرگی در راستای سازماندهی و ساماندهی وضعیت شهرستان برداشت شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا