به گزارش یزدفردا: در حدود دو سال پیش بود که رسانه های داخلی اعم از اینترنتی و چاپی سراسر کشور هشدارهای فراوانی در خصوص یک شرکت تقلبی هرمی به نام aitrades را دادند که این شرکت تقلبی به سرکردگی و طراحی دو نفر از سابقه داران کلاهبرداری در شرکتهای هرمی یعنی س. ی. ز و ح. ع بوده و امور مربوط به خروج و انتقال وجوه نامشروع حاصل شده از این فعالیت مجرمانه را ش. ا و ع. ن (ملقب به اهورا) به خارج از کشور را بر عهده داشتند.

اما پس از هشدارهای فراوان در خصوص شرکت هرمی aitrades باز هم این افراد بیکار ننشسته و با وجود شکایاتی که مجموعا بالغ بر ۸۵۰ میلیارد تومان میباشد دست به راه اندازی یک شرکت هرمی دیگر به نام WWW.BVARB.COM زده اند.

اکنون که در یک مقطع مهم زمانی قرار گرفته‌ایم که دشمنان انقلاب و نظام دندان تیز کرده‌اند تا با هر ترفندی که شده وضعیت اقتصادی کشور و مردم را دچار اختلال کنند، این چهره مبتذل و مستهجنِ شبکه های معاند لوس‌انجلسی یعنی ش. ا که سابقه همکاری با کلاهبرداران شرکت قلابی aitrades از جمله ع. ن(ملقب به اهورا) را در کارنامه فاسد خود داشته ، بعنوان سرکرده جدید این شرکت واهیِ هرمی دست به تبلیغ مستقیم برای این شیاطین و فاسدین اقتصادی به نام BVR زده است.

نام برده که قبلا در شبکه های لوس‌انجلسی مبتذل و معاند با ارزشهای اخلاقی انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت بوده، اکنون در ترکیه و در شهر استانبول اقامت داشته و مشغول به تبلیغ و البته مهم تر از آن (به دلیل داشتن پاسپورت آمریکایی!!) انتقال و جابجایی پولهای حاصل از این فعالیت کلاهبردارانه‌ی جدید (پولشویی) را بر عهده گرفته است.

ضمن قدردانی از تلاشهای بی شمار و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) که با پیگیری و اطلاع رسانی به موقعوچهره پلید و واقعی مفسدان اقتصادی کشور را برای عموم مردم آشکار میکنند از کلیه مردم شریف و انقلابی عزیز کشورمان نیز خواهشمندیم تا هوشیار بوده و گول ظاهر فریبنده این گرگ های در لباس میش را نخورده و سرمایه‌های زحمت کشیده خود را در اختیار این مفسدین‌فی‌الارض قرار ندهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا