رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق با بیان اینکه اقدام مدیر عامل صندوق بازنشستگان فولاد بی توجهی به شورای کارگری و مسؤلین شهرستان می باشد گفت: اقدام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در انتصاب آقای حمیدیان بر خلاف مفاد نامه ۱۶ بندی وزیر محترم کار رفته و تامین اجتماعی می باشد.

به گزارش یزدفردا به نقل از بافق فردا: رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق با بیان اینکه اقدام مدیر عامل صندوق بازنشستگان فولاد بی توجهی به شورای کارگری و مسؤلین شهرستان می باشد گفت: اقدام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در انتصاب آقای حمیدیان بر خلاف مفاد نامه ۱۶ بندی وزیر محترم کار رفته و تامین اجتماعی می باشد.

محمد رنجبر ادامه داد: مدیر عامل بومی کسی است که پدرو مادرش بافقی خودش و خانواده اش ساکن شهرستان بافق باشند و آقازاده نباشد.

وی با اشاره به اینکه نباید مراسم تودیع و معارفه به این شکلی که تصمیم گیری شده برگزار شود گفت بنده به عنوان عضو شورای شهر تا ساعت ۸ امشب خبر از این تغییر نداشتم.

رنجبر این نحو عملکرد را دهن کجی به مردم شریف بافق دانست و گفت: من نمی دانم مشخص نیست چرا هر از چند گاهی بعضی ها با بعضی اقداماتشان که آرامش شهر را به هم می زنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق خاطرنشان ساخت: ظاهراً دوستان در صندوق بازنشستگی فولاد اقدامات آقای فلاح در خصوص آبادانی شهر را بر نمی تابند و از تبدیل وضعیت نیرو های شرکت، کمک به ساخت مدارس، پرداخت دو درصد عمران و آبادانی و پیشرفت پروژه ها و زیرساخت ها که هزینه بر است ناراحت هستند.
بافق فردا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا