معاون وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت حضرت زینب کبری (س) بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات عمرانی این بیمارستان قرار گرفت.

به گزارش یزدفرداهمزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان دارالعباده یزد رحیمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت بهداشت و پورحسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت بهداشت با حضور در شهرستان اشکذر از بیمارستان خیری در حال ساخت حضرت زینب کبری (س) این شهر بازدید کرد.

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان در حال ساخت حضرت زینب کبری (س) در جریان آخرین اقدامات عمرانی در خصوص تکمیل این بیمارستان قرار گرفت.

نماینده وزارت بهداشت در شهرستان اشکذر ضمن ابراز رضایت از پیشرفت بالای ۹۰ درصد این بیمارستان ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات مورد نیاز شاهد بهره برداری از این بیمارستان که به عنوان مرکز تخصصی و فوق تخصصی دیابت نیز فعالیت خواهد کرد در آینده نزدیک باشیم.

همچنین دکتر پور حسینی در ادامه از درمانگاه شبانه روزی صدرآباد رستاق بازدید و با پرسنل این درمانگاه دیدار و گفتگو کرد.

مشاورر وزیر و مدیرکل حوزه وزارت بهداشت در خصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی و مسائل و مشکلات بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی طرف قرار داد وزارت بهداشت با پرسنل این درمانگاه بحث و گفتگو کرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا