شهردار یزد در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و همکاران وی بر حمایت یژه از کتابخانه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر فرهنگی شهر تأکید کرد.

به گزارش یزدفردا: رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به همراه معاونان و جمعی از همکاران خود با ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که دوشنبه شب 22 آذر در دفتر شهردار یزد برگزار شد، در خصوص همکاری و تعامل بیش از پیش دو دستگاه در اجرای برنامه‌های کتاب‌محور گفتگو شد.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این دیدار با قددرانی از مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری به دلیل همکاری ویژه در اجرای برنامه‌های هفته کتاب سال جاری گفت: استان یزد در شاخص‌های کتابخوانی در رتبه نخست کشور قرار دارد که این امر به دلیل تعامل و حمایت بخش‌های مختلف و به خصوص شهرداری‌ها از کتابخانه‌های عمومی است.

وی همچنین خواستار مساعدت و همراهی شهرداری یزدبرای احداث و توسعه کتابخانه‌های عمومی در سه منطقه آزادشهر، امامشهر و بلوار شهید نواب صفوی شد.

شهردار یزد نیز با بیان اینکه یکی از رسالت‌های شهرداری، توسعه و تقویت فضاهای فرهنگی شهر است، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر فرهنگی شهر، مورد حمایت و توجه شهرداری در دوره مدیریت جدید شهری خواهد بود.

وی همچنین قول مساعد داد شهرداری در بحث احداث و توسعه کتابخانه‌ها در نقاط فاقد کتابخانه یا کمتر برخوردار در این حوزه، همکاری لازم را با نهاد کتابخانه‌های عمومی داشته باشد.

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا