مهران فاطمی استانداریزد در پی اقدامات ارزنده و تلاش‌های بی‌شائبه و خداپسندانه حسین فلاح در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان میبد، با اهداء لوح از حسین فلاح فرماندارمیبد تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن لوح بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای حسین فلاح فرماندار محترم شهرستان میبد

سلام‌علیکم

ورزش، عرصه‌ای مهم برای تقویت نشاط اجتماعی و توسعه سلامت جسمی و روانی افراد هر جامعه‌ای است و هر اجتماعی که به این مهم، به‌درستی و با برنامه صحیح در ابعاد همگانی و قهرمانی آن بپردازد، از بسیاری از آفت‌های اجتماعی مصون خواهد ماند.

اقدامات ارزنده و تلاش بی‌شائبه و خداپسندانه جنابعالی در کمک توسعه عرصه‌ها و زیرساخت‌های ورزشی شهرستان میبد شایسته قدردانی و تجلیل است.

لذا بر خود لازم می‌دانم از خدمت شایسته جنابعالی در اهتمام به احداث سالن چندمنظوره ورزشی مصلی حضرت آیت‌الله اعرافی صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

بی‌تردید خدمات ارزنده‌تان، خیر نیکویی است که ازیادوخاطره مردم قدرشناس میبد زدوده نخواهد شد و برای همیشه در کارنامه پرافتخارتان به ثبت رسیده و نزد خداوند سبحان مأجور خواهد بود.

سلامتی و توفیق روزافزونتان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل (ره) و منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) درراستای سیاست‌های مردمی دولت سیزدهم ودرتمامی لحظات بابرکت زندگی از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

مهران فاطمی استانداریزد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا