حسین فلاح فرماندارمیبد به همراه حجت‌الاسلام فاضلی رئیس دفتر امام‌جمعه میبد و بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین از روستاهای محمدآباد و حجت‌آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این بازدیدها از آغاز احداث یک باب مدرسه در روستای حجت‌آباد خبر داد و گفت: این پروژه از پروژه‌های بنیاد برکت است که قرار است درزمینی به مساحت 4 هزار مترمربع، با زیربنای 5 هزار و 40 مترمربع،6 کلاسه ساخته شود.

فلاح افزود: با محوریتی که آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد در پادار شدن این پروژه داشتند؛ احداث آن با کمک بخشداری و دهیاری حجت‌آباد شروع‌شده است و با برآورد 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل خیری، بنیاد برکت و اداره نوسازی قراراست طی یک سال ساخته شود.

فرماندارمیبد در ادامه بازدید خود از مدرسه شهید محمدعلی رنجبر محمدآباد گفت: خوشبختانه با شعار هر کارخانه یک مدرسه اقداماتی خوبی در نهضت مدرسه‌سازی درمیبد انجام‌شده است.

فلاح افزود: با توجه هبه مهاجرت معکوس به روستاها و جلوگیری شیوه مختلط بودن کلاس‌های درس لازم بود که مدرسه‌ای در این روستا احداث شود.

وی گفت: با تماس تلفنی که با یکی از واحدهای صنعتی گرفته شد و پی گیری که مدیر مدرسه داشتند یکی از واحدهای صنعتی متعهد شدند که 4 میلیارد تومان برای ساخت یک مدرسه در روستای محمدآباد هزینه کنند تا شاهد بهره‌برداری آن در اول مهرماه برای دختران این روستا باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا