رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه یزد با تاکید بر پرداخت قبوض تلفن ثابت از طریق سامانه غیر حضوری 2000 گفت: مشترکان تلفن ثابت در صورت قطع تلفنشان، با پرداخت صورت حساب خود از طریق سامانه 2000 هزینه وصل مجدد از آنها دریافت نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات یزد، مهدی فرجی با اعلام خبر فوق افزود: در زمانی که تلفن ثابت به علت عدم پرداخت صورتحساب قطع می گردد مشتریان  با پرداخت صورت حساب از طریق سامانه  2000  از پرداخت هزینه وصل مجدد معاف خواهند بود.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که  مردم شریف استان در زمان شیوع ویروس کرونا جهت جلوگیری از انتشار بیماری و در زمان های دیگر به منظور مدیریت زمان و  ممانعت از رفت و آمدهای غیر ضرور و کمک به حفظ محیط زیست از سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران استفاده نمایند.

فرجی در معرفی سایر سامانه ها  بیان کرد: درگاه " مخابرات من" که در سایت شرکت مخابرات ایران برای ثبت نام، مشاهده و پرداخت صورتحساب، صدور قبض دوره و میان دوره خلاصه کار کرد در نظر گرفته شده است سامانه ی کاملی جهت انجام خدمات مخابراتی می باشد و کد دستوری #2020* نیز راهی آسان جهت ثبت خرابی ، پرداخت صورت حساب و خدمات پیش ثبت نام تلفن ثابت می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا