شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری شتابدهنده نوآوری پیشگامان بر آن است تا رویدادی استارتاپی جهت حل مشکلات و ارتقاء بهره‌وری و نوآوری در صنعت استان برگزار نماید.

به گزارش یزدفردا: در حال حاضر با توجه به گستردگی علوم و فناوری‌های جدید در حوزه‌ی هوشمندسازی صنعت و نیاز به ورود متخصصان جوان و جامعه دانشگاهی به عرصه‌های تازه‌تعریف‌شده و همچنین بومی‌سازی و انطباق این فناوری‌ها، با سازوکار و شرایط کشور، برگزاری رویدادهایی در این حوزه با حضور صنعتگران بیش از پیش ضرورت یافته است؛ در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری شتابدهنده نوآوری پیشگامان بر آن است تا رویدادی استارتاپی جهت حل مشکلات و ارتقاء بهره‌وری و نوآوری در صنعت استان برگزار نماید؛ چرا که تنها راه برون‌رفت صنایع کشور از مشکلات فعلی، درک عمیق مشکلات و حل آن‌ها با استفاده از مفاهیم مطرح‌شده در انقلاب صنعتی چهارم و تکنولوژی روز دنیا است.

رویداد فناورانه و نوآورانه صنعت هوشمند در راستای به‌هم‌رسانی صنعتگران و فناوران، با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و شتابدهنده نوآوری پیشگامان کویر برگزار می‌شود.

از جمله چالش‌های صنعت که قرار است با توان شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای صنعتی، دانشگاهیان، تیم‌های استارتاپی، شرکت‌های فناور و صاحب ایده رفع شود؛ می‌توان به کاربرد اینترنت اشیا، داده‌های عظیم، هوش مصنوعی، چاپ سه‌بعدی، رباتیک، رایانش ابری و شبیه‌سازی در صنعت اشاره کرد.

از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد، برگزاری نشست‌های انتقال تجربه و وبینارهای آموزشی با حضور متخصصین و هم‌چنین انجام بازدید از صنایع و شرکت‌های فعال این حوزه می‌باشد.

لازم به ذکر است که این رویداد با حمایت مادی و معنوی معاونت علمی ریاست جمهوری، شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه‌های استان برگزار می‌گردد و این نهادها جهت پیاده‌سازی طرح‌ها و ایده‌های مرتبط با هوشمندسازی صنعت در واحدهای صنعتی، حمایت‌های مادی بلاعوض و یا بصورت تسهیلات با نرخ بهره پایین در نظر گرفته‌اند. ضمناً ایده‌ها و طرح‌های برتر در روز اختتامیه‌ی رویداد در حضور صنعتگران معرفی شده و از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

افراد، تیم‌ها و شرکت‌های فناور، جهت ثبت ایده‌ها و طرح‌های خود می‌توانند به وبسایت http://idea20.ir/event/yazdsmartsme  مراجعه نمایند.

آخرین مهلت ثبت طرح‌ها و ایده‌ها در این رویداد، 30 آذرماه می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارسال طرح‌ها و میزان حمایت‌ها، با دبیرخانه‌ی این رویداد تماس حاصل نمایند:
 035-38301761

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا