با حضور آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد، فرماندار، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و رئیس و مدیران بیمارستان، بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد با ظرفیت 20 تخت معاینه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد با قدردانی از خیران این ساختمان گفت: توفیق بسیار بزرگی است که شما خیران در ساخت و راه‌اندازی حوزه بهداشت و سلامت هزینه کردید که بیماران از آن بهره‌مند خواهند شد.

ذبیح‌الله برجسته مسئول بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) گفت: بخش فیزیوتراپی بیمارستان میبد با 20 تخت معاینه دارای تجهیزات و امکانات مطلوبی است.

برجسته بابیان اینکه این بخش به دستگاه مگنت تراپی، لیزرتراپی، استیمولاتور و الکتروتراپی وشاک پیوستژ مجهز است افزود: برای ارتقاء بخش به کمک خیرین به دنبال خرید دستگاههای جدید هم هستیم.

وی گفت: کلیه بیماران بستری دربیمارستان به‌ویژه بخش‌های ارتوپدی و جراحی، زنان و زایمان و کرونا، و بیماران سرپایی مراجعه‌کننده تحت درمان فیزیوتراپی‌های لازم در این بخش قرار خواهند.

مسئول فیزیوتراپی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: با راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی دونیروی جدید هم به تعداد نیروها افزوده خواهد شد.

برجسته گفت: هزینه راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در زیربنای 250 م تر مربع 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که ازتماما از به لطف خیرین و خانواده‌های مرحومان بی‌بی حمیده دهقانی، بی‌بی فاطمه دهقانی و خانواده شهیدان شفاهی و ثواقبی تأمین‌شده است.

آیت‌الله اعرافی در ادامه از طرح توسعه بیمارستان و بخش‌ها و طبقات مختلف آن بازدید و بر تسریع در تکمیل این پروژه تأکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا