خانم دکتر سلمانی سرپرست دانشکده پرستاری میبد باکمال تشکر و قدردانی از پی گیری، تلاش و مساعدت فرماندارمیبد در خرید و تعمیر و بازسازی دانشگاه سابق الهیات و تبدیل آن به دانشکده پرستاری گفت: طی مدت‌زمانی که دو سال طول کشید تا دانشکده پرستاری میبد به بهره‌برداری برسد فرماندارمیبد هم پای آقایان عزیزالدینی و فاضل مساعدت‌های فراوانی داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سلمانی افزود: آقای فلاح با جلب کمک‌های خیری و تسهیلاتی که فراهم آوردند؛ پیشرفت ساخت و تعمیر دانشگاه پرستاری سرعت پیدا کرد.

وی بابیان اینکه امروز آموزش و پژوهش در این دانشکده پررنگ شده است گفت: این رونق آموزشی و پژوهشی دانشکده پرستاری میبد را مدیون حمایت‌هایی هستیم که از طریق فرمانداری برای دانشکده ما صورت گرفت.

سرپرست دانشکده پرستاری میبد افزود: برای تعمیر و بازسازی بخش اعظمی از این دانشکده که از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خریداری شد، حدود 2 میلیارد تومان هزینه شد.

سلمانی گفت: در کنار اعتبارات دولتی که خود دانشگاه بابت آن تأمین کرده بود؛ فرماندار هم به کمک خیرین نقش داشتند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 170 دانشجو در دانشکده پرستاری مشغول تحصیل‌اند افزود: با توجه به اینکه این دانشکده از تجهیزات و امکانات خوبی برخوردار است توسعه رشته‌ای جز برنامه پنج‌ساله ما در این دانشکده است و تلاش خواهیم کرد جلب دانشجو در سال 1405 در رشته‌های جدید در دانشکده پرستاری میبد فراهم شود.

سرپرست دانشکده پرستاری میبد گفت: ساختمان این دانشکده در پنج طبقه است که طبقه زیرزمین هنوز به اعتبارات دولتی و جلب مشارکت‌های خیری نیاز دارد.

سلمانی افزود: طبقه همکف اول و دوم فضای آموزشی است و چهارم و پنجم هم با ظرفیت 120 نفر به خوابگاه خواهران اختصاص داده‌شده است که ان‌شاءالله در نیمه دوم امسال که بهمن‌ماه است فعال خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا