فرماندار شهرستان تفت گفت: در اجرای پروژه‌هایی که نیاز به حفاری دارد؛ دستگاه‌های ذی‌ربط بر اجرای این پروژه‌ها با دقت نظارت کرده تا از بروز مشکلات دررفت و آمد مردم و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش یزدفردا: علیرضا نوکار با توجه به گزارش‌های مردمی رسیده با حضور در معابر سطح شهر از نشست و فرورفتگی محل مرمت حفاری طرح فاضلاب شهری تفت بازدید کرد.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید ضمن تذکر به پیمانکار و اداره آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: رعایت نکردن زمان اجرای حفاری‌ها توسط پیمانکاران در نقاط شهری و روستایی برای مردم مشکلات فراوانی ایجاد می‌کند.

نوکار ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها باید حفاری‌های خود برای اجرای طرح‌های عمرانی را در زمان معین و بر اساس برنامه اجرا کنند تا برای مردم ایجاد مشکل نکنند.

فرماندار تفت بیان داشت: مباحث ایمن‌سازی و نصب علائم هشداردهنده و اطلاع‌رسانی‌های لازم در محل‌های حفاری باید صورت پذیرد و پس از اتمام هرگونه عملیات حفاری در سطح شهرستان باید اقدامات ایمن‌سازی و ترافیکی به‌خوبی صورت گیرد.

وی تصریح نمود: معمولاً در حفاری کانال‌ها در معابر مرمت و بازسازی آسفالت نیز به‌درستی اجرا نمی‌شود که همین امر باعث نارضایتی  شهروندان شده است و مشکلات و خطراتی را برای مردم در پی دارد که نیاز است دستگاه‌های متولی به‌خوبی بر اجرای پروژه توسط پیمانکاران نظارت نمایند و هرگونه تعلل در این خصوص پذیرفته نیست و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا