مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بافق گفت: راه علاج مشکلات کشور، اصلاح ساختارها همچنین اصلاح سیاست‌های غلط داخلی است.

به گزارش یزدفردا: محمدامین طلایی، بعدازظهر امروز در جمع مردم بافق با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان یوم اللهی است که با سه مناسبت در تاریخ جاودانه شده؛ اول تبعید امام در ۱۳ آبان ۴۳، دوم شهادت دانش آموزان انقلابی به دست رژیم سفاک پهلوی در ۱۳ آبان ۵۷ و سوم تسخیر لانه جاسوسی استکبار جهانی به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ که با این اقدام تاریخ ساز، طومار شیطان بزرگ را در کشورمان در هم پیچیدند.

وی همچنین عنوان کرد: اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران در زمینه نفتکش آمریکایی در روزهای اخیر، بر شکوه این روز افزود.

طلایی یادآور شد: دانشجویان خط امام با شجاعت و روحیه انقلابی خود توانستند هیمنه قدرت‌های بزرگ را بشکنند و اتفاقاً از قله این قدرت مستکبرانه نیز شروع کردند. این حرکت به تمام ملت‌ها نشان داد که می‌توان با ایمان و توکل بر خدا و تکیه بر اراده ملی از پس قدرتهای زورگو برآمد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: آمریکا به دنبال این است که ملت هایی که مقاومت، آزادی و عدالت را برای خود برمی گزینند به نابودی بکشاند. حال ممکن است برای این مهم بهانه هایی مانند انرژی هسته ای را دستاویز قرار دهد اما مسئله چیز دیگری است.

وی اضافه کرد: مشکل نظام استکبار جهانی این است که برنمی تابد جمهوری اسلامی ایران در منطقه حساس غرب آسیا سربلند کرده و با او مخالفت کند. دشمنی بیگانگان نیز محدود به نابودی نظام نیست و نابودی مردمی را هم که از این نظام و ارزشهای آن دفاع می کنند را می خواهد.

طلایی تاکید کرد: امروز در حالی به روز مبارزه با استکبار جهانی رسیدیم که آینده سیاسی مستکبرترین، ظالمترین و خبیث‌ترین نظام جهان به قول امام خامنه ای رو به افول است.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بافق گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی‌ها، سنگ اندازی‌ها و مانع تراشی‌هایی که در این چهار دهه با آن روبرو بوده، آرمان‌های خود را حفظ کرده و در رسیدن به آن تلاش می کند. جمهوری اسلامی با اتکا به مردم مؤمن و انقلابی توانسته است تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. کلید قفل بسیاری از مشکلات را پیدا کرده و در جهت رفع آن برآمده است، کلید این مشکلات هم عموماً در داخل کشور است و رمز آن مقاومت و تلاش است.

وی ادامه داد: حل مشکلات را باید در اصلاح ساختارها و سیاست‌های غلط داخلی پیدا کرد، نه حواله دادن حل مشکلات به اروپا و واشنگتن دی سی.

طلایی گفت: سردمداران ایالت متحده برای نابود کردن نظام و ملت ایران از همه قدرت خود استفاده می کنند. رژیم زورگوی آمریکا با اعمال تحریم‌های ظالمانه، ملت ایران را به خاطر پایداری و صیانت از حقوق خود به طور دسته جمعی مجازات می‌کنند و حتی اجازه دسترسی به دارو را هم نمی‌دهند و هیچ فرصتی را برای تهاجم فرهنگی و نظامی نیز از دست نمی دهند. حال خودشان برای مشکلاتی که به وجود آورده اند، پیشنهاد مذاکره می دهند.

وی تصریح کرد: آمریکا با ترور سردار عزیز ما که نماد مقاومت و مبارزه با استکبار بود و با شهادتش جهان را تکان داد، ثابت کرد از هیچ فرصتی برای دشمنی با جمهوری اسلامی نمی‌گذرد.

طلایی ادامه داد: متاسفانه عده ای از مسئولان سابق کلید حل مشکلات اقتصادی را در دست آمریکایی‌ها می دیدند و با ساده‌لوحی تمام در انتظار نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز بودند اما امید هشت ساله ایشان تبدیل به حسرت شد. این است که ما معتقدیم باید ضمن تعامل گسترده با همه جهان در چارچوب سه اصل عزت، حکمت و مصلحت از توجه به ظرفیت های ملی و درون زا غافل نشد که ریشه توسعه و حل مشکلات را باید در داخل جستجو کرد.

وی تاکید کرد: ضمن پاسداشت روز ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، برای دولت سیزدهم آرزوی موفقیت داریم و امید است با همت و اراده و پیگیری فرامین مقام معظم رهبری و حمایت ملت و همکاری نخبگان، ضمن حل معضل کرونا، اقتصاد و معیشت ایران اسلامی را در همه ابعاد بر فراز جهان قرار دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا